آمریکا مسبب تمام عملیات‌های تروریستی علیه ایران است

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا مسبب تمام عملیات‌های تروریستی و ترور شخصیت‌ها علیه ایران است.

آمریکا مسبب تمام عملیات‌های تروریستی علیه ایران استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، آیت الله علما ظهر امروز سه شنبه در بزرگداشت شهدای ترور استان با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب افراد خاص و تأثیر گذار در کشور را هدف قرار داد که می‌توان به شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید مدنی، شهید اشرفی اصفهانی، شهید دستغیب  اشاره داشت که هدف او پا نگرفتن انقلاب بود.

وی افزود: پس از آنکه با ترور‌های فراوانی که در کشور توسط عوامل جنایتکار خود مانند منافقین به هدف خود نرسید ۸ سال جنگ تحمیلی را برای متوقف کردن انقلاب بر کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پس از آنکه جنگ تحمیلی که با پشتوانه آمریکا و همه کشور‌های قدرتمند جهان به سمت پیروزی‌های ایران و پیشروی‌های او می‌رفت برای توقف قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در این جنگ به شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ مسافر از جمله ۶۶ کودک اقدام کرد و جنایت وحشتناکی را به راحتی در مقابل دیدگان جهانیان انجام داد.

وی عنوان کرد: همه این جنایات و توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نهایت به این منتهی شده است که امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین پهباد آمریکا را بر فراز خلیج فارس با سیستم پدافند تولید داخل سرنگون می‌کند.

آیت الله علما بیان داشت: این انقلاب با خون پاک جوانان بسیاری آبیاری شده است از این رو نه تنها این توطئه‌ها و جنایات مانع راه انقلاب اسلامی نشده است بلکه همان‌ها خود به نقطه قوت و اقتدار این نظام تبدیل شده است همانطور که دفاع مقدس به زمینه استقلال و خودکفایی کشور در تجهیزات مدرن نظامی شده است.

انتهای  پیام/ز

 

آمریکا از همان ابتدای انقلاب افراد خاص و تأثیر گذار در کشور را هدف قرار داد

برچسب ها: آمریکا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار