راه یاب ملل مریوان از لیگ برتر فوتبال بانوان کنار کشید

مدیر عامل باشگاه راه یاب ملل مریوان اعلام کرد که در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داری نخواهد کرد.

بیگلر: فصل آینده در لیگ فوتبال بانوان تیم داری نخواهیم کرد

مرتضی بیگلر مدیر عامل باشگاه راه یاب ملل مریوان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برای فصل آینده باشگاه راه یاب ملل مریوان تیمی در بخش فوتبال بانوان نخواهد داشت و دلیل آن هم مسائل دیگری است که مسئولان این باشگاه را آزار می‌دهد و هیچ ربطی به مشکلات مالی ندارد، چون به هر حال هر تیم یا هر باشگاهی با تحمل یک مقدار سختی می‌تواند بر مسائل مالی غلبه کند و در فوتبال بانوان حضور پیدا کند، اما مسائل دیگری که خاطر ما را آزرده می‌کند دلیل انصراف ما از لیگ برتر فوتبال بانوان شده است.

استقبالی از فوتبال بانوان نمی‌شود

او تصریح کرد: فصلی که گذشت سومین سالی بود که راه یاب ملل مریوان در لیگ برتر بانوان تیم داری می‌کرد و مشکلی که سبب شد تیم بانوانمان را منحل کنیم عدم توجه و استقبال ضعیفی بود که از فوتبال بانوان می‌شد.

بیگلر افزود: دختران ما با کامل‌ترین پوشش اسلامی وارد زمین بازی می‌شوند، اما متاسفانه هیچ جا دیده نشده و تماشاگران کمی برای دیدار بازی آن‌ها به ورزشگاه می‌آیند و فوتبال بانوان برای ما بازتابی نداشت.

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود یک تیم خوب در فوتبال بانوان داشت

بیگلر تصریح کرد: هیچ گاه مشکلات مالی باعث انحلال تیم ما نشد، چون قرارداد‌ها در فوتبال بانوان مبالغ کمی است و شما با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک تیم خوب را تشکیل دهید و با آن در مسابقات لیگ کشور شرکت کنید. یک مسئله دیگری هم که این جا مطرح است این است که حامیان ورزش بانوان هیچ گونه حمایتی نمی‌شوند و مزایایی هم برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار