برگزاری کلاس‌های آموزشی حقوق خانواده و حقوق شهروندی برای مددجویان

کلاس‌های آموزشی حقوق خانواده و حقوق شهروندی برای مددجویان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی حقوق خانواده و حقوق شهروندی برای مددجویانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کلامی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون برای ۱۹۷۷ مددجوی استان، کلاس‌های آموزشی از جمله «حقوق خانواده» و «حقوق شهروندی» برگزار شده است.

وی با اشاره به خدمات میز‌های حقوقی و ارائه مشاوره به مددجویان، اظهار کرد: وکلای نیکوکار استان در سه ماهه اول سال جاری، ۴۹۵ مورد مشاوره و خدمات حقوقی نظیر تنظیم دادخواست، شکوائیه و شرکت در جلسه دادرسی به مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام داده اند.

وی افزود: ۲۶۴ وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری کرده و در سه ماهه نخست امسال، به طور متوسط روزانه پنج مورد خدمت حقوقی به مددجویان ارائه شده است.

کلامی با اشاره به تشکیل ۳۰ میز خدمت حقوقی برای مددجویان در سه ماهه اول سال، بیان کرد: در این مدت تعداد ۹۹ پرونده حقوقی مددجویان توسط این وکلا در محاکم قضایی پیگیری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان به خدمات ارائه شده در میز‌های خدمت حقوقی برای مددجویان اشاره کرده و گفت: در این میز‌های خدمت حقوقی اهدافی، چون کمک به مددجویان در امور حقوقی، ارتقای سطح آگاهی و احقاق حق مددجویان دنبال می‌شود.

کلامی در پایان از انعقاد تفاهم نامه‌های حقوقی جهت تسهیل خدمات دهی به مددجویان خبر داد و گفت: در سال ۹۷ تفاهم نامه‌هایی با کانون سردفتران و دفتریاران استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و کانون وکلای دادگستری استان به امضا رسیده تا خدمات گسترده‌ای در موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌صورت رایگان یا با اعمال تخفیف‌های ویژه صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/ش

کلاس‌های آموزشی حقوق خانواده و حقوق شهروندی برای مددجویان برگزار می شود

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.