فیلم‌های سینمایی روی پرده سینما‌های خوزستان چقدر فروختند؟

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، اکران فیلم‌های سینمایی در استان بیش از یک میلیارد ریال فروش داشتند.

محمد جوروند، مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری، ۲۱ فیلم سینمایی در موضوعات مختلف اجتماعی، طنز، سیاسی و ... به تعداد ۴ هزار و ۳۲۰ سانس و نیز ۲۰۵ هزار و ۹۹۸ بلیط فروخته شده به مبلغ یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال در سینما‌های سراسر استان اکران شده است.

وی درخصوص تعداد فیلم‌های اکران شده طی مدت مذکور در سراسر استان اظهار داشت: در اهواز ۵ فیلم، بهبهان و شوشتر هر کدام ۲ فیلم و در اندیمشک، بندر امام، دزفول، بندر ماهشهر، ایذه و دزفول هرکدام یک فیلم برای علاقمندان به سینما اکران شده است.

جوروند تصریح کرد: فیلم‌های سینمایی در ۱۵ سالن سینما در سطح خوزستان اکران شده اند که به دلیل استقبال مردم هنر پرور استان، سانس‌های فوق العاده هم برگزار خواهد شد.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: فیلم‌های مستند و کوتاه داستانی با راه اندازی پاتوق فیلم با عنوان سینما "هنر و تجربه" در سینما هلال اهواز به صورت رایگان نمایش داده می‌شوند و نیز سه شنبه‌های هر هفته در تمام سینما‌های استان بلیت به صورت نیم بها است.

انتهای پیام/گ

نگاهی به آمار فروش فیلم در سینما‌های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار