اعزام ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد به مشهد مقدس

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: به مناسبت دهه کرامت ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران امام خمینی (ره) گفت: زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، برگزاری جلسات آموزشی و فرهنگی مانند امید به آینده، سبک زندگی وآشنایی با ائمه معصومین، از جمله برنامه‌های این سفر معنوی است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت افزود:نشست‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده و روابط والدین با فرزندان و همچنین روابط فرزندان با یکدیگر با تأسی از سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، برگزاری جلسات فرهنگی و آموزشی در دهه کرامت از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ویژه روز دختر و شناسایی و تجلیل از دختران فعال در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی گفت: جشن تکلیف برای دختران زیر پوشش در سن تکلیف در شهرستان‌ها و مرکز استان با دعوت از ائمه جمعه و جماعات برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان و حافظان برجسته استانی برای مددجویان، مسابقه نقاشی با محوریت حدیث شریف سلسله الذهب برای دانش آموزان ۷ تا ۱۲ سال تحت حمایت، میزبانی اردو‌های تربیتی در مجتمع شهید رجایی، برگزاری محفل انسی با قرآن از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برای مددجویان است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: همزمان با دهه کرامت ادارات کمیته امداد شهرستان‌های استان، مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی و کانون‌ها اجرای برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و آموزشی را برعهده دارند.
 
گفتنی است دهه نورانی کرامت  فردا پنج شنبه ۱۳ تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها آغاز می‌شود.
انتهای پیام/س
 

اعزام ۴۰۰ مددجو به مشهد مقدس به مناسبت دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار