گرامی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا جنایات بسیاری را در پایمال کردن حقوق جوامع بشری انجام داده است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: آمریکا جنایات بسیاری را در پایمال کردن حقوق جوامع بشری انجام داده است.

اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و سابقه جنایت‌کارانه آمریکا در اقدامات تروریستی نظیر فاجعه مورد هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون، همواره مدافع مظلومان و طرفدار حقوق انسان‌ها بوده است و نمونه این رفتار را در ۸ سال دفاع مقدس می‌توانیم ببینیم؛ هواپیما‌های ما در جنگ می‌توانستند بسیاری از شهر‌های عراق را بمباران کنند، اما ما این کار را نکردیم.

وی ادامه داد: ما شاهد بودیم که در مسئله داعش، ایران اولین کشوری بود که برای حمایت از کرد‌ها وارد صحنه شد و موجبات شکست داعش را فراهم کرد.

گرامی مقدم با بیان اینکه آمریکا جنایات بسیاری را در پایمال کردن حقوق جوامع بشری انجام داده است، تصریح کرد: حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران نهایت پایمال کردن حقوق انسانی بود و این اقدام تا به الان مورد محکومیت جامعه جهانی قرار گرفته، اما با این وجود شاهد هستیم، در پشت صحنه همواره به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد مسئله هسته‌ای تمامی دنیا می‌دانند که ایران حتی با وجود سلاح هسته‌ای هیچ‌گاه از آن استفاده نمی‌کند، پیشینه جمهوری اسلامی نشان داده که مخالف حمله شیمیایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار