از کشف محموله میلیاردی قاچاق در پست تا رتبه آخر بوشهر از نظر شرارت

مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم تیر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بوشهر رتبه آخر کشور از نظر شرارت/ کشف محموله میلیاردی قاچاق در پستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه دوازدهم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله میلیاردی موبایل قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی عسلویه از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف محموله موبایل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی بیان کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "شهید مصطفی خمینی" حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی گفت: ماموران در بررسی از اتوبوس توقیفی ۶۷ دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می‌باشد عنوان داشت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

بوشهر رتبه آخر کشور از نظر شرارت

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در سه ماه نخست سالجاری سرقت بانک و طلافروشی در استان نداشته‌ایم گفت: استان بوشهر رتبه آخر کشور از نظر وقوع شرارت دارد.

سردار خلیل واعظی تصریح کرد: هرچند در سه سال گذشته در زمینه وقوع کشته‌های تصادفات استان کاهش را شاهد بودیم، ولی در سال جاری شاهد افزایش ۴۸ درصدی فوتی تصادفات در استان بوشهر هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۳ درصد از تصادفات فوتی در حوزه شهری مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده، ادامه داد: در این حوزه ۱۹ درصد عابران پیاده و مابقی مربوط به سایر وسیله‌های نقلیه بوده است.

کشف ۷ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه در بندر دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "موسوی" موفق شدند یک دستگاه سواری پراید را توقیف و ۷ کیلو ۷۰۰ مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "موسوی"با همکاری سایر یگان‌های انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودرو سواری پراید به سرنشینی یک نفر مرد به همراه همسرش مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی گفت: در بازرسی ماموران از خودروی توقیفی ۷ کیلو ۷۰۰ مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه‌ای در سیلند گاز پیک نیک و باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه در همین ارتباط ۲ نفر متهم زن و مرد که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شده اند افزود: قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از استان هرمزگان تهیه و قصد داشتند به استان خوزستان منتقل کنند.

سرهنگ رضا اسماعیلی توصیه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی اطلاع رسانی کنند.

کشف محموله قاچاق ۲۰ میلیاردی در پوشش مرسوله پستی

فرمانده انتظامی استان بوشهر از یک کشف محموله قاچاق ۲۰ میلیارد ریالی در پوشش مرسوله پستی در شهر بوشهر خبر داد.

سردار  خلیل واعظی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در بازرسی از انبار یکی از شعب پست استان موفق شدند یک محموله شامل انواع کلای قاچاق را شناسایی و کشف کنند.

وی گفت: این محموله شامل اقلام مختلفی از جمله: پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، لوازم جانبی تلفن همراه، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و اسباب بازی بوده که به صورت محموله پستی در انبار یکی از شعب پست تجمیع شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد افزود: با هماهنگی مراجع قضایی کالای کشف شده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شده است.

توقیف شناور حامل یک میلیون و ۸۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی یک فروند شناور حامل بیش از یک میلیون و ۸۳۱ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق را توقیف کردند.

سردار خلیل واعظی در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق سوخت با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در اسکله شهر "بوشهر " شنایایی و قبل از خروج آب‌های سرزمینی متوقف کنند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این شناور یک میلیون ۸۳۱ هزار و ۶۸۰ لیتر فرآورد‌های نفتی قاچاق را که در پوشش " هیدرو کربن سنگین " بارگیری شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش سوخت کشف شده ۱۱۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال عنوان شده است گفت: در همین ارتباط ۲ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.