اردوی پرسپولیس در نزدیکی استانبول برگزار می‌شود

با اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، اردوی آماده سازی سرخپوشان در ترکیه و یکی از شهر‌های نزدیک استانبول برگزار می‌شود.

اردوی پرسپولیس در نزدیکی استانبول برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از لغو اردوی پرسپولیسی‌ها در کانادا، ایرج عرب و مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا اردوی پیش فصل تیم را در ترکیه برگزار کنند تا شاگردان گابریل کالدرون بتوانند شرایط خوبی را پیش از شروع لیگ نوزدهم داشته باشند. بر همین اساس با اعلام مهدی محمد نبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، اردوی این تیم در ترکیه و در یکی از شهر‌های نزدیک به استانبول برگزار می‌شود.

ابتدا پس از حضور کالدرون در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس و صحبت با مسئولان تیم، بیان شد که احتمال دارد مربی آرژانتینی اردوی چند روزه‌ای را در کردان کرج برای سرخپوشان در نظر بگیرد و به همین دلیل به ترکیه نروند که محمد نبی این موضوع را تکذیب کرد.

لازم به ذکر است، ابتدا قرار بود سرخپوشان ۱۵ تیر به جای کانادا راهی ترکیه شوند که سفر به استانبول تکذیب و مشخص نیست سفر سرخپوشان به یکی از شهر‌های نزدیک استانبول در چه تاریخی انجام می‌شود.

البته نخستین تمرین رسمی سرخپوشان با کادرفنی جدید که شامل گابریل کالدرون، خوآگین، اینیگو والنسیا، کریم باقری و ... امروز (چهارشنبه) انجام شد که علی علیپور، علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی هم در این تمرین حضور داشتند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اینها پول ندارن طلب بازیکنانشان را بدهند ادم میمونه چطور میرن اردوی ترکیه
آخرین اخبار