واکنش نماینده مجلس به بازنشر خبر «کشتی سالینا»؛

صداو سیما به غلط مورد هجمه قرار گرفته است

موسوی لارگانی گفت: نباید مدعی شویم صداوسیمایی که نقش کلیدی در شفافیت و اطلاع رسانی به مردم دارد در پی زیرسوال بردن امنیت کشور بوده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی مربوط به انتشار خبر مربوط به دورزدن تحریم آمریکا و فرش نفت به چین در برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما عنوان کرد: درمورد اینکه نباید به هر دلیل عمد و غیرعمدی کاری کنیم که اسرارمان در دور زدن تحریم‌ها و ... در اختیار بقیه قرار گیرد، جای شکی نیست، اما این نیز نادرست است که اقدام صداوسیما را در این پازل بدانیم.

وی افزود: تصاویر و خبری که تلویزیون به تصویر کشید، چه بسا خبر و اطلاعاتی سوخته بود که حتی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی نیز قبل‌تر آن را اعلام و منتشر کرده بودند و خارجی‌ها نیز روی آن مانور داده بودند؛ بنابراین اطلاعات تازه‌ای نبود که امروز افشا شده باشد.

این نماینده مجلس اشاره داشت: شاید تهیه کننده همین برنامه به شکلی دنبال این بود که قدرت نظام ما را به تصویر بکشد؛ یعنی نه تنها فروش ما به صفر نرسیده بلکه فروش یک میلیون بشکه نفتی که از آن حرف زده شد تنها گوشه‌ای از فعالیت ما در همین دوران تحریم دشمن است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نباید مدعی شویم که مثلا هدف صداوسیما زیرسوال بردن امنیت کشور است. خصوصا در مورد صداوسیمایی که نقش کلیدی در شفافیت و اطلاع رسانی موردنیاز مردم دارد.

موسوی لارگانی همچنین گفت: بنابراین نباید به نادرستی صداوسیما را مورد هجمه قرار داد و انتقادات صداوسیما را بزرگنمایی کرد، چه بسا دولت هم نباید اینقدر بهانه جو باشند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار