مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

قطع برق مشترکان پُرمصرف و بد مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: همکاری دادستانی در قطع برق مشترکان پُرمصرف و بد مصرف، از جمله انتظارات صنعت برق در راستای گذر موفق از پیک بار تابستانی است.

هشدار دادستان سمنان در خصوص استفاده غیرمجاز از برق

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: همکاری دادستانی در قطع برق مشترکان پُرمصرف و بد مصرف، از جمله انتظارات صنعت برق در راستای گذر موفق از پیک بار تابستانی است.

وی با اشاره به این که هم اینک بیش از ۳۸۵ هزار مشترک برق در استان وجود دارد افزود: به زعم آنکه قاطبه مشترکان در زمینه مدیریت بهینه مصرف، همکاری شایسته‌ای با صنعت برق دارند، اما تعداد معدودی از مشترکین از انرژی الکتریکی استفاده مناسبی نداشته و دچار اسراف و تبذیر هستند که قطع برق این اشتراک‌ها، آخرین راهکار محسوب می‌شود.

موسوی زاده از تعامل بسیار مناسب عوامل و همکاران دستگاه‌های قضائی و انتظامی استان با صنعت توزیع برق قدردانی کرد و اظهار داشت: همکاری مجموعه‌های قضائی و انتظامی با این شرکت موجب شده تا در زمینه شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرفته و فعالیت‌هائی نیز در زمینه اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سوء استفاده از برق هم به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه با ارائه خدمات شایسته به مردم، می‌توانیم بیش از پیش در توسعه نقش آفرینی کنیم خاطرنشان کرد: مشکلات و چالش‌هائی که در زمینه استفاده‌های غیر مجاز از برق وجود دارد، قطعاً مورد توجه دستگاه قضائی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: دستگاه قضا با بهره‌گیری از اهرم‌های قانونی لازم با آن دسته از مشترکین که استفاده غیرمجازی از انرژی برق دارند برخورد می‌کند.

انتهای پیام / م

همکاری دادستانی در قطع برق مشترکین پر مصرف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
افزایش بی رویه مبلغ قبوض برق یک نوع زور گویی غیر مستقیم است . مشترکان پر مصرف شهر های همسایه مثل بصره هستند که هزینه را پرداخت نمی کنند
آخرین اخبار