طلب ۴۰۰ میلیارد ریالی شرکت برق بروجرد از مشترکان

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: این دستگاه خدمات رسان شهری و روستایی ۴۰۰ میلیارد ریال از مشترکان خود طلب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: این دستگاه خدمات رسان شهری و روستایی ۴۰۰ میلیارد ریال از مشترکان خود طلب دارد.

محمدعلی خسروی افزود: این میزان بدهی مشترکان برق مربوط به واحد‌های اداری، کارخانجات، چاه‌های کشاورزی و آب شرب، واحد‌های صنعتی و تجاری و مشترکان خانگی است.

وی اظهار داشت: مجموع طلب اداره برق از واحد‌های صنعتی و کارخانجات ۱۵۰ میلیارد ریال، ادارات و نهاد‌های دولتی ۷۰ میلیارد ریال، چاه‌های آب شرب شهری و روستایی و چاه‌های کشاورزی ۳۵ میلیارد ریال و مابقی مربوط به واحد‌های تجاری و مصارف خانگی است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد تاکید کرد: اخطار و هشدار‌های لازم برای واحد‌های اداری و صنایع و تجاری ارسال شده و انتظار می‌رود بال پرداخت بدهی خود این مدیریت را در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین یاری کنند.

خسروی بیان کرد: میزان برق مصرفی در این شهرستان از سوی مشترکان رو به افزایش است و روزانه ۱۲۰ مگاوات برق مصرف می‌شود که با افزایش هشت درصدی همراه بوده در صورت ادامه این روند شرکت توزیع برق با مشکل مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کولر‌های آبی و گازی حدود ۴۰ درصد مصرف برق را به خود اختصاص می‌دهند، انتظار می‌رود مشترکان از دورکند کولر‌های آبی و برنامه ۲۵ کولر‌های گازی در این ایام استفاده کنند تا مصرف برق حدود ۵۰ درصد کاهش یابد.

خسروی ادامه داد: شهرستان بروجرد دارای ۱۴۳ هزار مشترک برق شهری، روستایی و صنعتی است که خدمات رسانی به این تعداد مشترک با توجه به افزایش شهرک‌ها و تعداد مشترکان نیازمند پرداخت بدهی و صرفه جویی در مصرف بهینه است.

انتهای پیام/ب

شرکت برق بروجرد ۴۰۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار