پرداخت بیش از صد میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر از پرداخت ۱۴۸ میلیون تومانی کمک معیشت در سه ماهه امسال به مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:۱۴۸ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماهه اول امسال به مددجویان زیر پوشش این نهاد از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

وی افزود: ۵۰ درصد از مددجویان این شهرستان به دلیل فوت، ۳۸ درصد به علت از کارافتادگی، چهار درصد به دلیل بیماری سرپرست و مابقی به دلیل مسائلی مانند طلاق و زندانی زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان قرار دارند.

رسرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه درسه ماهه اول امسال به ۱۳۰ نفر از مددجویان کمک موردی به ارزش ۲۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان پرداخت شده است، گفت:۴۸ درصد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در رامسر شهری و ۵۲ درصد از آنان ساکن در مناطق روستایی هستند.

وی افزود: این نهاد برای توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت به آن‌ها خدمات مختلفی مانند فرهنگی، درمانی و عمرانی ارائه می‌دهد.

سرایی گفت: برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج آن‌ها از چرخه حمایت کمیته امداد، پسران زیر پوشش این نهاد که به علت فوت یا طلاق والدین، سرپرستی خانواده را برعهده دارند، از تسهیلات سه‌گانه خدمت سربازی که شامل معافیت از خدمت سربازی، انتقال به محل سکونت و کاهش تعرفه کارت معافیت است، بهره مند می‌شوند.

وی گفت: افرادی که از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند، بلافاصله در اولویت تسهیلات اشتغال کمیته امداد قرار گرفته و با نظارت پیوسته این نهاد به خودکفایی می‌رسند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسرافزود: هزار و ۲۲۷ خانوار در رامسر کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند.
انتهای پیام/س
 

پرداخت ۱۴۸ تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار