گامی در جهت رونق اشتغال خانگی / آموزش رایگان پارچه بافی در زهان

مدیر کارگاه دستان پرتوان ازآموزش رایگان پارچه بافی به زنان و دختران نیازمند در شهرستان زهان خبر داد.

راغبی مدیر کارگاه دستان پرتوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:کارگاه حمایتی تولیدی دستان پرتوان با هدف رونق اشتغال خانگی دختران کم توان ذهنی وزنان سرپرست خانوارو نیازمندان واقعی تاسیس شده است.

وی افزود:پس از شناسایی افراد واجد شرایط، این افراد طی گذران یک دوره‌ی دوماهه آمادگی لازم، برای ورود به بازار کاربه دست می‌آوردند.

راغبی بیان کرد:مرکز آموزشی زهان پس از گرفتن مجوز‌های لازم، شروع به آموزش کارآموزان نموده، و تاکنون تعداد ۲۵ نفراز آموزش‌های لازم برخوردار شده اند.

مدیر کارگاه دستان پرتوان با اشاره به این که هنوز هنرجویان این مجموعه به مرحله‌ی تولید نرسیدند اعلام کرد:پس ازفراگیری آموزش‌های لازم و آمادگی برای ورود به بازار کار، مجموعه‌ی ما به صورت رایگان تمامی لوازم مورد نیاز از جمله نخ، چله و دستگاه دار را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد..

وی در ادامه اظهار کرد:همچنین پس از اتمام دوره‌ی آموزشی، نصب دستگاه پارچه بافی در منزل هنرجویان به صورت کاملا رایگان توسط نیرو‌های مجموعه انجام می‌شود.

راغبی هدف اصلی مجموعه را کمک به اشتغال زنان خانه دار و درآمدزایی آنان عنوان کرد و گفت:در حال حاضر تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای آموزش این حرفه در خود کارگاه موجود می‌باشد و کارآموزان می‌توانند برای آموزش از آن استفاده کنند.

انتهای پیام / ط آ

نصب رایگان دستگاه پارچه بافی در منزل هنرجویان

برچسب ها: اشتغال ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.