حضور و بازدید رییس سازمان صدا و سیما از یادمان شهدای شلمچه

رئیس رسانه ملی امروز در یادمان شهدای شلمچه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی بهمراه مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان، امروز در سفر به خوزستان در یادمان شهدای شلمچه با شهدای ۸سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

حضور رییس رسانه ملی در یادمان شهدای شلمچه

علی عسکری با هدف آشنایی با دغدغه‌ها و مشکلات مردم به ویژه تولیدات فرهنگی و هنری و اجتماعی صداوسیما با قشر‌های مختلف مردم دیدار و گفت و گو کرد.

سفر علی عسکری که با دهه کرامت همزمان بود سبب شد تا با حضور در موسسات خیریه و مردم نهاد، با منطقه آشنایی بیشتری پیدا کند.

حضور و بازدید رییس رسانه ملی در یادمان شهدای شلمچه

وی همچنین با حضور در مشهد شهدای شلمچه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و با حضور در نقطه صفر مرزی شلمچه زیرساخت‌های این منطقه را بررسی کرد.

حضور و بازدید رییس رسانه ملی در یادمان شهدای شلمچه

شایان ذکر است که مرز بین الملی شلمچه با ۴۲ دروازه عبور و مرور بزرگترین و مجهزترین پایانه کشور در ایام اربعین حسینی است. این پایانه ظرفیت تردد ۲میلیون زائر در ایام اربعین را دارد که با توجه به حذف قانون روادید بین دو کشور ایران و عراق پیش بینی میشودامسال این رقم رشد دوبرابری را داشته باشد.

دکتر علی عسکری در ادامه سفرش قصد دارد از مناطق سیل زده خوزستان بازدید داشته باشد و با مردم این مناطق دیدار و گفت و گو کند.

انتهای پیام/ د

حضور رییس  سازمان صدا و سیما در یادمان شهدای شلمچه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.