عباسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

طرح‌ها و لوایحی که در ارتباط مستقیم با زندگی مردم هستندبه سرعت در دستور کار قرار بگیرند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت:مجلس باید سریعا طرح‌ها و لوایحی که ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارند را در دستور کار قرار دهد.

طرح‌ها و لوایحی  که در ارتباط مستقیم با زندگی مردم  هستندبه سرعت در دستور کار قرار بگیرنداسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به قرار نگرفتن طرح‌های اولویت دار در دستور کار مجلس اظهار کرد:مجلس باید سریعا طرح‌ها و لوایحی که ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارند را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود:طرح‌ها و لوایح بسیاری در کمیسیون‌های مجلس وجود دارد که لازم است سریعا دسته بندی شده و به صحن علنی بیایند.

عباسی تصریح کرد:این طرح‌ها و لوایح اولویت دار به موضوع بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، معیشت و اقتصاد، و محیط زیست اختصاص دارند که باید هر چه سریعتر گزارش آن‌ها در اختیار هیات رئیسه قرار گیرد.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس بیان کرد:ما از کمیسیون‌های تخصصی مجلس و معاونت پارلمانی ریاست جمهوری خواسته ایم که سریعا طرح و لوایح باقی مانده مخصوصا آن‌هایی که نقش پر رنگ تری در زندگی مردم دارند را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد:تصمیم هیات رئیسه بر این است که هرچه سریعتر طرح‌ها و لوایح باقی مانده در دستور کار صحن علنی قرار بگیرند که تا خرداد ۹۹ به اتمام برسند و کار مجلس دهم برای دوره یازدهم باقی نماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۸
که چی بشه مشکل ملته نه مجلس و دولت که اونم خود ملت به وقتش درستش میکنه
آخرین اخبار