۴۰ سال مقاومت مقابل تهدیدها، رمز پیروزی ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:رمز پیروزی ایران اسلامی، ۴۰ سال مقاومت در برابر انواع تهدیدهاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  در نشست بیانیه گام دوم انقلاب در بیرجند گفت: هم اکنون دشمن با فشار اقتصادی قصد دارد به ایران ضربه بزند و مقاومت ملت ایران، آن‌ها را شکست داده است.

وی افزود: تحریم ایران به دلیل موضوعات برجام یا توان هسته‌ای نیست بلکه دشمن از اقتدار ملت ایران، کینه دارد.

لطفی با بیان این که دشمن با تهدید نظامی، تصمیم گرفته بود رعب و وحشت در منطقه ایجاد کند گفت: ایران با ساقط کردن پهباد آمریکایی، تهدیدات نظامی شیطان بزرگ را خنثی کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: رهبر معظم انقلاب هم، با لایق نداستن ترامپ برای ارسال پیام، حجت را بر آنان تمام کردند.

وی با بیان این که ملت ایران باید با عزمی راسخ و گام‌های استوار، برای ایجاد تمدنی اسلامی تلاش کند گفت: با ایجاد تمدن اسلامی، زمینه ظهور منجی عالم ایجاد می‌شود و ریشه تمامی فساد‌ها از میان می‌رود.

لطفی افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند که در این میان باید با ایجاد امید، به تمامی شبهات پاسخ داد و به دنبال تبیین حقایق بود.

در این نشست قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، لوح سپاس، از طرف آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، به آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان اهدا کرد و از زحماتی که ایشان در خصوص چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی داشتند تشکر کرد.

همچنین حجت الاسلام ملایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز از تلاش‌های صدا و سیما استان در انعکاس مراسم‌های مردمی تشکر کرد.

پیش از برگزاری نشست بیانیه گام دوم انقلاب، ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افتتاح شد.
این ساختمان با زیربنای 816 متر مربع با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

انتهای پیام/ک

افتتاح ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار