شکورى: باشگاه‌ها موظف به استانداردسازی ورزشگاه‌ها هستند

سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه تمامى باشگاه‌ها موظف به ایجاد شرایط و زیر ساخت‌هاى مناسب براى برگزارى مسابقات و تجهیز ورزشگاه هستند.

شکورى: باشگاه‌ها موظف به استانداردسازی ورزشگاه‌ها هستندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکورى سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال گفت: نشست اعضاى هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در بجنورد برگزار شد و درخصوص دستور جلسه و موضوعات مرتبط تصمیات لازم اتخاذ شد.

سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال اضافه کرد: برخلاف بعضى مسائل مطرح شده، سفر رئیس واعضاى هیئت رئیسه به خراسان شمالی ارتباطى به موضوعات دیگر نداشته و شایعات مطرح شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد. در واقع ۲ جلسه مشترک با استاندار نیز در خصوص مسائل و موضوعات دیگرى بوده است.

شکورى با تشریح مصوبات جلسه هیئت رئیسه در بیرجند گفت: ۳ مصوبه بسیار مهم در این جلسه داشتیم. مصوبه‌ها، انتخاب و معرفى ممبینى به عنوان رئیس کمیته داوران بود. همچنین با تصویب هیئت رئیسه صادق درودگر به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادى فدراسیون انتخاب و معرفى شدند. سومین مصوبه در خصوص مسابقات لیگ بود. بر اساس تصمیم هیئت رئیسه تمامى باشگاه‌ها موظف به ایجاد شرایط و زیر ساخت‌هاى مناسب براى برگزارى مسابقات و تجهیز ورزشگاه هستند. در صورتى که شرایط لازم براساس استاندارد‌ها خصوصا برای تسهیل حضور تماشاگران و بلیت فروشى الکترونیکى فراهم نشود تیم میزبان باید بازى هاى خانگى خودش را در ورزشگاه دیگرى برگزار کند.

وى در پایان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در انتقال و جا به جایى باشگاه‌ها هیچ دخالتى نداشته و شایعات مطرح شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

انتهای پیام/

نکات مهم جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار