جمالی نژاد در خطبه‌های‌ پیش از نماز :

مردم ایران خام اندیشی دشمنان را شکست خواهند داد

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: مردم ایران در میدان جنگ اقتصادی و معیشتی خام اندیشی و محاسبات دشمن را شکست می‌دهند.

مردم ایران خام اندیشی دشمنان را شکست خواهند دادبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز 14 تیر ماه اظهار کرد: مردم ایران پیروزی انقلاب اسلامی را بعد از دو هزار و 500 سال رقم زدند در حالی که پیش از آن چنین تجربه‌ای نداشتند، آن‌ها بعد از این ظفر مدیریت جنگ تحمیلی را عهده‌دار بودند در حالی که قبل از آن نه جنگ را دیده بودند و نه سلاح را می‌شناختند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی جوانانی سطح راهبردی عملیات را اداره می‌کردند که تا به حال آرایش نظامی را ندیده بودند اما از دل همین سلاح‌ها و ابزارها شهیدانی مانند باکری، باقری، بابایی، خرازی، فکوری و جهان‌آرا سر در آوردند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصریح کرد: همین مردم خرمشهر را آزاد کرده و پل 13 کیلومتری خیبر را ساختند که این امر در کل جنگ‌های جهان بی سابقه بود همچنین مردم ما تحول فناوری موشک را با ساخت موشک‌ها قاره پیما رقم زدند.

جمالی‌ نژاد ادامه داد: همین مردم غنی سازی اورانیوم و خودکفایی در فناوری لیزری و تولید اکسیژن 18 درصد را شروع کردند تا جایی که اکنون 190 بیمارستان در کشور رادیو دارو دارند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: مردم کشور ما به فناوری‌های جدیدی در درمان ناباروری، تکنولوژی نانو و علم پزشکی کشور دست یافتند و با پیشرفت تکنولوژی هوا فضا توانستند پهباد فوق پیشرفته آمریکا را شکار کنند که باعث تعجب کشورهای دنیا شد.

وی افزود: امروز میدان جنگ در کشور تغییر یافته و به مبحث اقتصادی و معیشتی کشیده شده است اما همین مردم خام اندیشی و محاسبات دشمن را شکست دادند همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان قطب‌های شکل گرفته از دل مردم از این قاعده مستثنی نیستند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصریح کرد: اکنون 40 پروژه عمرانی زود بازده به هزاران پروژه فعال دیگر اضافه شده که این امر مصداق بارز جنگ اراده‌ها است.

جمالی نژاد با اشاره به سیل اخیر کشور گفت: این اولین باری بود که کشور ایران چنین سیل بزرگی را تجربه می‌کرد به نحوی که ۲۵ استان کشور درگیر آن شدند، و اگر رفاقت و هم افزایی مردم و دستگاه‌هایی مانند سپاه، بسیج و دولت نبود این ائتلاف ارزشمند برای کاهش صدمات سیل رقم نمی‌خورد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: خدمات ۲۴ ساعته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مدیریت پسماند و سازمان‌دهی بافت فرسوده بسیار ارزشمند است و خوشبختانه خواهران و برادران ما در این ارگان‌ها تلاش می‌کنند که خدمات ارگانی و اقتصادی خوبی به مردم دهند.

وی تصریح کرد: اکنون کار آفرینی در مناطق روستایی افزایش یافته و شاهد حضور زنان روستایی بسیاری در این حزوه هستیم.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پایان گفت: توجه و عنایت دولتمردان، مجلس و دستگاه‌های اجرایی باعث شده تا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار