مذاکره با آمریکا شدنی نیست

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مذاکره با آمریکا شدنی نیست و ترامپ در این مورد شکست می‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نوفرستی ، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ایران در موضوع برجام با بدعهدی آمریکا مواجه شد بنابراین معنا ندارد برخی‌ها بر مذاکره با دشمن، اصرار می‌کنند.

وی افزود: ترامپ قصد دارد برای موفقیت در انتخابات دو هزار و ۲۰ به مذاکره با ایران دست یابد، اما شکست می‌خورد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که تحریم اقتصادی ایران از دیگر نقشه‌های شوم آمریکایی هاست گفت: ایران را نمی‌توان با تحریم به زانو درآورد لذا ملت ایران با مقاومتشان، آمریکا را خوار و ذلیل کرده است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا با حمایت از جریان‌های ضد دین، نقشه تجزیه ایران، حمله نظامی به طبس، طراحی کودتای نوژه و ایجاد ناامنی‌های بسیار، تلاش کرد ایران را تضعیف کند، اما ایران روز به روز عزتمندتر شد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اعزام حجاج به مکه مکرمه گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حجاج نماینده ملت و نظام اسلامی ایران هستند که باید در این سفر معنوی رفتار و گفتارشان متانت داشته باشد.

وی افزود: ابعاد سیاسی این سفر معنوی نباید به حاشیه کشانده شود و باید حمایت از مظلومین فلسطین و یمن و برائت از مشرکین، چون آمریکا و اسرائیل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

تحریم اقتصادی ایران از  نقشه‌های شوم آمریکایی هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.