سایه روشن‌های یک شکست عجیب؛

نیمه پر لیوان در بازی شهروند چه بود؟

شهروند در اولین دیدار خود درحالیکه از امتیاز میزبان هم بهره می‌برد، با یک شکست سنگین میدان را ترک کرد تا روزی ناامید کننده را برای هواداران رقم بزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بیرون زمین همه چیز خوب، اما درون زمین هیچ چیز سرجایش نبود، شاید سایه هواداران برای بازیکنان سنگین بود یا شاید هم تفکرات سرمربی جدید، اما به طور کلی شکست با نتیجه چهار بر صفر در خانه آن هم درحالیکه تا دقیقه ٣٦ بازی یک صفر دنبال می‌شد، جای توجیه ندارد.

جدای از بازی فوق العاده قدرتمندانه و تاکتیکی ساوه‌ای ها، اگر بخواهیم بازی را بررسی کنیم می‌توان آن را به ١٠ دقیقه اول بازی، ٢٠ دقیقه میانی و ١٠ دقیقه پایانی تقسیم کرد.

در ١٠ دقیقه ابتدایی شهروند تیمی بی نظم و سردرگم نشان داد و بهای آن را هم با دریافت یک گل پرداخت، اما تیم رفته رفته بهتر شد و توانست موقعیت‌هایی را هم خلق کند و می‌توان گفت از دقیقه ١١ تا ٣٠ بازی شاید ساروی‌ها نتوانستند دروازه حریف را بازی کنند، اما توپ و زمین را در مالکیت خود داشتند.

شهروندی‌ها در مقابل تیم منسجم سن ایچ ساوه که در دفاع تیم سرسختی نشان داد، در دقایقی از بازی ضرب آهنگ خوبی به بازی می‌دادند و در چندین موقعیت خوب گلزنی هم نتوانستند توپ را وارد دروازه حریف کنند که شاید اگر یک گل به ثمر می‌رساندند چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد.

در ١٠ دقیقه پایانی، اما دو اتفاق عجیب افتاد: اول اینکه تیم در ٥ دقیقه پایانی حتی صاحب یک خطا هم نشد تا بتواند از روی نقطه دوم به گل برسد؛ دوم، عجله مفرط، نداشتن تاکتیک گلزنی مشخص، به اوج رسیدن ناهماهنگی بازیکنان تیم و در پایان دریافت سه گل در چهار دقیقه پایانی بود.

نکته امیدوار کننده، اما این است که هم رضا لک سرمربی باتجربه و بادانشی است و هم شهروند یک تیم ریشه دار و سرسخت، که باید در مجموع با احتساب این ویژگی‌ها به آینده امیدوار بود.

انتهای پیام/ م

آیا باید به شهروند امیدوار بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.