فعالیت ۲۰۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از فعالیت ۲۰۱ پایگاه اوغات فراغت در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۲۰۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سعدی نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با توجه به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای برنامه‌ها و کلاس‌های ورزشی باید از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده کنیم.

وی افزود: از مجموع ۲۰۱ کلاس و پایگاه ورزشی در شهرستان نهاوند ۱۲۰ پایگاه مربوط به آقایان و ۸۱ پایگاه مربوط به بانوان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: برای اوقات فراغت تابستان ۳۰ هیئت ورزشی بانوان و ۳۶ هیئت ورزشی مخصوص آقایان فعال خواهد بود و به اجرای کلاس‌های تابستانه می‌پردازند.

سعدی نژاد ادامه داد: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان نهاوندی ۷۱ مربی مربوط به بانوان و ۹۵ مربی در بخش آقایان در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی گفت:همه تلاش مجموعه شهرستان فراهم کردن بهترین شرایط در مکان‌های ورزشی برای جوانان است که در این رابطه ۳۸ مکان برای ورزش بانوان و ۴۵ مکان ورزشی برای ورزش آقایان در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت درمجموع ۹ هزار نفر را در شهرستان نهاوند تحت پوشش قرار می‌دهد که شامل ۵۵۰۰ نفر از آقایان و ۳۵۰۰ نفر از بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی بانوان در ایام تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار