پوشش صد درصدی فشارخون جامعه هدف شهر آجین

بخشدار پیرسلمان از پوشش صد درصدی فشارخون جامعه هدف این شهر خبر داد.

پوشش صد درصدی فشارخون جامعه هدف شهر آجینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن عزیزی، بخشدار پیرسلمان گفت: بخش پیرسلمان دارای سه درمانگاه فعال شهر آجین، روستا‌های لک لک و کینی سایه بوده که ۴ روستای لک لک، جعفرآباد، ماوا و حبشی نیز تحت پوشش درمانگاه شهر آجین قرار داشته و به صورت صددرصدی جامعه هدف شهر آجین و ۴ روستای فوق با جمعیت ۲۷۷۷ نفر در کمپین بسیج ملی کنترل فشارخون شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه کنترل فشارخون ۹۵ درصد از جامعه هدف دهستان کلیایی بخش نیز محقق شده است، ادامه داد: خوشبختانه اطلاع رسانی‌های بخشداری با کمک و همکاری دهیاری‌های روستا‌های بخش از نقش موثری در تحقق برنامه این کمپین ملی داشته است.

بخشدار پیرسلمان در ادامه یکی از مطالبات اساسی بخش پیرسلمان را احداث راهدارخانه در بخش پیرسلمان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده زمین لازم برای ساخت راهدارخانه در منطقه کلیایی بخش پیرسلمان واگذار شده و با اجرای طرح احداث ساختمان راهدارخانه، بخش پیرسلمان نیز دارای راهدارخانه خواهد شد.

عزیزی بیان کرد: برگزاری و اجرای انتخابات سالم، بیمه اماکن مسکونی و بیمه صندوق روستائیان و عشایر به عنوان اولویت‌های این بخشداری در سالجاری خواهد بود.

انتهای پیام/ب

فشارخون صد درصد جامعه هدف شهر آجین کنترل شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، فشار خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.