اعطای تسهیلات کم بهره برای اقتصادی کردن طرح های مرتع داری

رییس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان ازاعطای تسهیلات کم بهره برای اقتصادی کردن و توسعه اشتغال درطرح های مرتع داری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،عیسی برخورداری پور رییس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان گفت: برای اشتغال پایدار وحمایت از اعضاء تعاونی های علاقه مند و خلاق و نوآور در زمینه اشتغال و اقتصادی کردن طرح های مرتع داری تسهیلات کم بهره اعطا می شود.


وی افزود:لازمه ایجاد اشتغال پایدار همراه با حفظ منابع طبیعی شناسایی ظرفیت های جدید است و با توجه به ابنکه امسال با شعار رونق تولید مزین شده است و بحث رونق تولید در کشور به خصوص در روستاها مطرح است که باید با حفظ منابع به این موضوعات نیز توجه کرد.

رییس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان گفت: توسعه کشت و فروش گیاهان دارویی یکی از محورهای ایجاد اشتغال از طریق منابع طبیعی است که باید به آن توجه ویژه شود و هرمزگان درای رظفیت بالا برای کشت گیاهان دارویی است.
برخورداری پور با اشاره به اینکه افزایش جمعیت یک سری از نیازهای ما را افزایش داده است افزود: همین موضوع بهره برداری از طبیعت را افزایش داده که خود لازمه ای برای ادامه حیات است.
رییس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان با بیان اینکه افزود: این صنعت امروزه یکی از صنایع جهانی محسوب می شود.
برخورداری پور افزود: تخریب منابع طبیعی از جمله پدیده فروچاله ها در میناب یکی از مسایلی است که باید به آن توجه ویژه شود.
انتهای پیام/ر


لزوم توسعه کشت گیاهان دارویی درهرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.