مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده رود، از روز گذشته لایروبی رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

حسن نظام‌زاده مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: لایروبی رودخانه با فعالیت ۲۰ نفر از نیرو‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری همه روزه از ساعت چهار بامداد انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه بستن و بازگشایی مجدد آب رودخانه زباله‌های زیادی را در بستر رودخانه جمع میکند که این امر نظافت و لایروبی بستر رودخانه را دشوار کرده است افزود: لایروبی رودخانه از روز گذشته حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: وقتی از جریان آب در رودخانه جلوگیری و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود.

نظام‌زاده با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۲ تانکر سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان و ۱۰ تانکر بخش خصوصی و هفت تانکر سیار دو منظوره درختان و فضای سبز شهر اصفهان را آبیاری می‌کنند.

وی گفت: این سازمان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود و نیز سامان بخشیدن به خدمات ماشینی در قالب و کیفیتی بهتر و مطلوب‌تر هر روز می‌کوشد تا بهترین خدمات‌رسانی به روز را داشته باشد.

انتهای پیام/ی
 


آغاز لایروبی زاینده رود

برچسب ها: شهرداری ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار