معاون استاندار اردبیل:

برنامه‌های هفته اردبیل با رویکرد مردمی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های هفته اردبیل باید با رویکرد مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته اردبیل گفت: برگزاری برنامه‌های روباز در سطح شهر باید در اقدامات دبیرخانه برگزاری بزرگداشت این هفته مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته اردبیل لازم است مشارکت سازمان‌های مردم نهاد نیز در جریان اجرا جلب شود.

ندایی اظهار کرد: برگزاری بهتر برنامه‌های این هفته نیازمند برنامه ریزی در دراز مدت بوده و لازم است دبیرخانه دائمی برای این هفته در سال‌های آتی دایر باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر برگزاری بزرگداشت هفته اردبیل نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته مشخص شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

نادر فلاحی افزود: نامگذاری روز‌های هفته اردبیل انجام شده و در هر یک از این روز‌ها برنامه‌های ویژه‌ای با حضور مقامات استانی و کشوری اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: روز اول با عنوان تاریخ و فرهنگ، روز دوم، هویت فرهنگی، رز سوم، فرهنگ، هنر و ادب، روزچ هارم اعتلای فرهنگی، مسوولیت اجتماعی، روز پنجم، توسعه پایدار، روز ششم، اردبیل، صفویه، بنیانگذار وحدت ملی و روز هفتم با عنوان کودک و نوجوان نامگذاری شده است.

روز چهارم لغایت یازدهم مرداد ماه با عنوان هفته اردبیل نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

برگزاری برنامه های هفته اردبیل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.