راه اندازی نخستین پایگاه پشتیبانی هلال احمر در همدان

 پایگاه جامع پشتیبانی غرب کشور هلال احمر برای نخستین بار در کشور و با هدف تامین هر چه بهتر امنیت مردم همدان و سایر استان‌های غربی، راه اندازی می‌شود.

راه اندازی نخستین پایگاه پشتیبانی هلال احمر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: ایجاد این پایگاه یکی از مطالبات مردم بود که هلال احمر همدان توانست این امتیاز مهم و اثر گذار در امنیت مردم را به دست بیاورد.

بهروز کارخانه‌ای افزود: همدان در مناطق شمال و جنوبی استان به ویژه در شهرستان‌های رزن و نهاوند با خطر زلزله مواجه است بنابراین ایجاد این پایگاه برای مردم استان یک فرصت استثنایی و یک ضرورت به نظر می‌رسید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر خریداری و تامین مایحتاج این پایگاه برای همدان و ۹ استان دیگر باید از تولید کننده داخلی صورت گیرد که این امر سبب رونق تولید در همدان می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: ایجاد این پایگاه همچنین در ایجاد فرصت شغلی برای جواناناثر گذار است چرا که تامین نیرو‌های پایگاه فرصتی است که برای اشتغال مردم فراهم می‌شود.

کارخانه‌ای خواستار همکاری نهاد‌های مسئول برای ایجاد این پایگاه شد و گفت: پایگاه پشتبانی هلال احمر به عنوان یک مولفه مهم پدافند غیرعامل ضرورت همدان به عنوان استان معین غرب کشور است.

انتهای پیام/د.ا

نخستین پایگاه پشتیبانی هلال احمر در همدان دایر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار