بیوگرافی jade؛ شخصیتی غیر قابل بازی در Mortal Kombat2

Jade نخستین بار به عنوان یک شخصیت مخفی و غیر قابل بازی در مورتال کمبت ۲ حضور پیدا کرد و دوست دوران کودکی پرنسس کیتانا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  Jade، یکی از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat  است که سالهاست در میان گیمرها به ایفای نقش می‌پردازد. اما آیا می‌دانید این شخصیت چه بیوگرافی دارد؟! همانطور که می‌دانید جید (Jade) شخصیتی در مجموعه بازی Mortal Kombat است که نخستین بار به عنوان یک شخصیت مخفی و غیر قابل بازی در مورتال کمبت ۲ حضور پیدا کرد و نمایش رسمی او در Ultimate Mortal Kombat ۳ صورت گرفت. جید (Jade) دوست دوران کودکی پرنسس کیتانا (princess kitana) است اما انگیزه مشخصی ندارد و در بیشتر دوران زندگی خود به عنوان قاتلان شخصی شائوکان درکنار کیتانا (kitana) وملینا (mileena) خدمت کرده است. درست در زمانیکه کیتانا برعلیه شائوکان (Shao Kahn) وارد عمل شد ازطرف امپراطور ماموریت پیدا کرد تا او را دستگیر کند و در نهایت جید تصمیم گرفت تا به دوستش بپیوندد و به او در آزادسازی قلمروشان کمک کند  و آن را به زیباییش بازگرداند.

ویژگی های شخصیت Jade

Jade یک اساسین است که همیشه لباس سبز به تن می‌کند. جالب است بدانید، این شخصیت در ابتدا بسیار شبیه به کیتانا و میلینا بود و تنها تفاوت قابل‌توجه‌اش پوست تیره‌ترش بود (هرچند که رنگ پوست او در نسخه در سگا جنسیس و ساترن MKII مشابه کیتانا بود).

 همانطور که گفته شد، Jade  ابتدا به عنوان شخصیتی پنهان و غیرقابل بازی در مورتال کمبت ۲ ظاهر شد که حرکاتش بسیار مشابه با کیتانا بود از جمله استفاده از سلاح تیغه بادبزن وی ! بازیکن برای مبارزه با جید می‌بایست در مبارزه‌ی پیش از خانه‌ی «؟» یکی از راند‌ها را تنها با ضربه‌ی لگد آرام (Low Kick) پیروز می‌شد و در صورت موفقیت بازیکن به استیج لانه‌ی گورو منتقل می‌شد و در آنجا به جید مبارزه می‌کرد.

Jade  بعدها در بازی Ultimate Mortal Kombat ۳ همانند یک شخصیت عادی قابل انتخاب بود و سلاح اصلی او یک میله‌ی فلزی است و همچنین از بومرنگ‌های لبه-تیز نیز استفاده می‌کند.

خط داستانی که برای Jade  اتفاق می‌افتد

Jade برای اولین بار در مورتال کمبات تورنومنت که توسط شائوکان برگزار میشد ظاهرشد و تقبل کرد که برای امپراطور  به جاسوسی بپردازد.وی  همانند کیتانا ازدنیای خارج (Outworld) نیست بلکه از قلمرو ادنیا منشا میگیرد، سرزمینی که سال‌ها پیش توسط شائوکان فتح شد. درابتدا تصورمیشد پدرومادر جید از اشراف ادنیا باشند اما بعدها در بیو موتال کمبت ۲۰۱۱ اذعان شد که پدرومادر جید او را به عنوان ادای احترام به شائوکان به او داده اند؛ که بعد‌ها او به یک قاتل ماهر و نیرومند تبدیل شده است و درنهایت او از دوستان نزدیک پرنسس کیتانا می‌شود.

Mortal Kombat Trilogy

در طی حملات ارتش شائوکان به زمین، کیتانا به دلیل خیانت و قتل ملینا (Mileena) در طی مسابقات دوم به مرگ محکوم می‌شود واز دنیای بیرون فرار می‌کند و به زمین می‌رود. شائوکان نیز به شدت خشمگین شده و رپتایل و جید را مامور می‌کند تا به زمین بروند و شاهزاده را دستگیر کنند.  Jade فکرمیکرد که باید کیتانا رو زنده برگرداند، اما رپتایل دستوراتی از سوی شائوکان داشت مبنی براینکه کیتانا به هرصورت باید برگرد حتی اگه کشته شود. آن دو به زمین آمدند و به جستجوی کیتانا پرداختند و Jade  خودش را میان دو راه دید یکی اطاعت کردن از دستور شائوکان و دیگری انتخاب دوستش! درنهایت او تصمیم گرفت به کیتانا کمک کند. او رپتایل رو ازبین برد.

بیوگرافی jade

Mortal Kombat  Deadly Alliance

Jade  در این قسمت درتلاش بود تا به کیتانا در جنگ علیه اتحاد مرگبار پیوندد، اما خیلی دیر به کاخ شنگ تسونگ (Shang Tsung) رسید و درست در زمانی که  به کاخ  رسید بدن دوستانش را به همراه بدن جنگجویان زمینی دید که به زمین افتاده اند. وی درکنار بدن دوستانش زانو زده بود که متوجه حضور یک موجودی بزرگ  شد. جید همانند سایه پنهان شد و اناگا (Onaga) را در آن میان دید. او مشاهده کرد که دراگون کینگ، جسد کیتانا و دوستانش دوباره احیا کرد؛ این نیروی طلسم بود که به اناگا اجازه میداد؛ جنجگویان را کنترل کند وآن‌ها را تحت فرمان خود درآورد.

Mortal Kombat  Armageddon

پس از انکه ارمک و روح لیوکانگ موفق شدند کیتانا و جکس (Jax)، سونیا بلید (Sonya Blade)، جانی کیج (Johnny Cage)، کونگ لائو (Kung Lao) را ازتسلط اناگا بر اآن‌ها رها کنند، اناگا توسط نایت ولف (Night Wolf) و طی مراسمی ناتوان و موقتا خطرات احتمالی بر قلمرو‌ها سرکوب شد. اما قهرمانان نمیدانستند که یک تهدید جدید و خطرناکتری وجود دارد و بزودی نزدیک خواهد شد.

این موضوع که یکپارچگی قلمرو‌ها در حال از بین رفتن بود و قلمرو‌ها از هم گسسته میشدند و هر کدام از جنگنده‌ها در حال قدرتمند شدن بودند و  در پی ان آرماگدون در حال بوجود آمدن بود و برای جلوگیری از این اتفاق نیمه خدای ادنیا که تیون (Taven) نام دارد باید بلیز (Blaze) را شکست دهد و با استفاده از نیروی بلیز قدرت جنگنده‌ها را خنثی کند. اما این موضوع به راحتی انجام نمی شد، زیرل نیرو‌های تاریکی به دنبال بدست آوردن قدرت بلیز بودند. جید در این بازی به نیرو‌های روشنایی پیوست تا بتواند نیرو‌های تاریکی را متوقف کنند و آخرین بار در جنگ با تانیا دیده شد. درنهایت جید هم مانند دیگر جنگنده‌ها کشته شد و ریدن به تنهایی در مقابل شائوکان قدرتمند قرار گرفت تا درنهایت شائوکان ریدن را کشت وآرمگدون را به همه‌ی قلمرو آورده شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
خوبه
آخرین اخبار