مدیرکل راه‌آهن قم عنوان کرد؛

توقف اجرای پروژه اتصال خط راه آهن به شهرک شکوهیه

اعتماد گفت: ۳۵ میلیارد تومان پروژه اتصال خط راه‌آهن به سلفچگان اعتبار نیاز دارد که متأسفانه به علت عدم استقبال شرکت شهرک‌های صنعتی با مشکل روبرو شده و کار متوقف مانده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محسن اعتماد مدیرکل راه‌آهن قم ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت دو پروژه گمرک و سیلوی قم گفت: پروژه گمرک ۱۴ میلیارد تومان تأمین اعتبارشده و پروژه سیلو به دلیل عدم نقدینگی تکمیل‌نشده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه‌آهن قم عنوان کرد: ۳۵ میلیارد تومان پروژه اتصال خط راه‌آهن به سلفچگان اعتبار نیاز دارد که متأسفانه به علت عدم استقبال شرکت شهرک‌های صنعتی با مشکل روبرو شده و کار متوقف مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه شاخصه‌های دانش‌بنیان بودن، درون‌زایی، برون‌گرایی و مردم محور بودن در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید لحاظ شود، یادآور شد: باید منابع به سمت پروژه‌ها تعمیم داده شود.

مهرداد غضنفری افزود: پروژه‌هایی که در سنوات قبل تعریف‌شده خیلی سنخیتی با متن اقتصاد مقاومتی نداشته است، بنابراین عدم تحقق آن‌ها را از این زاویه می‌توان دید، پروژه‌های روتینی که چه اقتصاد مقاومتی باشد و چه نباشد نباید در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی لحاظ شود، اما در برخی پروژه‌ها ناچار به گنجاندن آن‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی با بیان اینکه منابع و اعتبار برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تعریف‌نشده است،گفت: دستگاه‌های استانی مجبورند از منابع داخلی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم تصریح کرد: فعال شدن کمیته نظارت در مسیر اقتصاد مقاومتی و ارائه گزارش‌ها در طول مدت جلسات انجام می‌گیرد تا در صورت وقوع موانع در طول مسیر برطرف شود.

انتهای پیام/ ح

اتصال راه‌آهن به سلفچگان قم با مشکل روبرو شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار