تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بر انعکاس فعالیت‌های اقتصادی هرمزگان با محوریت بنادر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: رسانه ملی برای انعکاس فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در هرمزگان همه تلاش خود را به کار گرفته است.

تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بر انعکاس فعالیت‌های اقتصادی هرمزگان با محوریت بنادر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: رسانه ملی در سال رونق تولید برای انعکاس فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در استان هرمزگان همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وی در نشست مشترک معاونان و مدیران رسانه استانی خلیج فارس با مدیران بنادر و دریانوردی هرمزگان بر نقش و جایگاه بندر شهید رجایی در اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: فعالیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با توجه به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد ملی باید بیش از گذشته انعکاس داده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با قدردانی از مدیران پرتلاش بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس آماده است همکاری خود را با اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و پوشش فعالیت‌های شبانه روزی این مجموعه بزرگ اقتصادی را گسترش دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان هم در این نشست گفت: مجتمع بندری شهید رجایی دروازه طلایی اقتصاد ایران است و مجموعه بنادر هرمزگان بیش از ۶۰ درصد صادرات و واردات کشور را انجام می‌دهند.

اله مراد عفیفی پور افزود: تلاش شبانه روزی همکاران بنادر و دریانوردی هرمزگان ترخیص و تخلیه کالا‌های اساسی کشور در کوتاهترین زمان است.

وی نقش رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس را در انعکاس فعالیت‌های مجتمع بندری شهید رجایی و سایر بنادر استان ارزنده دانست و بر گسترش همکاری‌های متقابل تاکید کرد.

در این نشست نشان دریانوردی از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مهران جلائی مدیر کل مرکز خلیج فارس اهدا شد.
انتهای پیام/ز


تلاش همه جانبه رسانه ملی برای انعکاس توسعه اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار