برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد کتاب محور در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد کتاب محور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کانون در تابستان گفت: رویکرد فعالیت‌های کانون کتاب محور است و تمامی کارگاه‌ها و نشست‌ها و اردو‌ها با این رویکرد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون برای اوقات فراغت بچه‌ها در تمام فصول سال برنامه ریزی می‌شود، افزود: از آنجایی که دانش آموزان در طول تابستان فرصت بیشتری دارند و فارغ از درس و مدرسه هستند، فضای کار کردن در این فصل بیشتر می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان اظهار داشت: متنوع بودن کارگاه‌ها در مراکز ثابت ما به این عزیزان و خانواده‌ها این اجازه را می‌دهد که با اختیار خودشان کارگاه را انتخاب کنند.

ضیایی بیان داشت: بحث دوم ما در حوزه مهارت آموزی است و با شعار "خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد" به دنبال ایجاد فضایی برای این عزیزان هستیم که مهارت آموزی داشته باشند و علاوه بر مهارت‌های مختلف تخصصی، مهارت‌های زندگی نیز در مراکز آموخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال همانند سال گذشته طرح پویش فصل گرم کتاب را در تمامی شهرستان‌ها در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خواهیم داشت، تصریح کرد: در رشت نیز با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی در دوشنبه‌های هر هفته بعداز ظهر‌ها در تماشاخانه این سازمان و در پنج شنبه‌ها نیز در پارک‌ها این طرح را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

اعلام برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری استان گیلان در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.