انوشیروانی: امیدوارم که امروز انتخابات سالمی را شاهد باشیم

وزنه بردار سابق تیم ملی ایران گفت: امیدورام که امروز شاهد یک انتخابات خوب و سالمی باشیم و وزنه برداری کشورمان روز‌های خوبی را ببیند.

سجاد انوشیروانی وزنه بردار سابق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات وزنه برداری که قرار است امروز برگزار شود و همچنین درباره نامزد شدن خود در این انتخابات گفت: امروز حس خیلی خوبی دارم. من هم یکی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون وزنه برداری هستم.

وی افزود: امیدورام که زحمت کشان و پیشکسوتان وزنه برداری و کسانی که در این انتخابات صاحب رأی هستند افراد سالم و درستی را انتخاب کنند تا جامعه وزنه برداری ما روز‌های خوبی را شاهد باشد.

ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری ایران در مورد هدف خود از نامزد شدن، برای ریاست فدراسیون وزنه برداری گفت: ما همه از یک خانواده هستیم و بنده عضو کوچکی از این خانواده هستم و خودم در بسیاری از میدان‌های آسیایی و جهانی حضور داشتم.

وی افزود: ما چند ماه دیگرمسابقات جهانی را پیش رو داریم و بعد از آن در سال بعد باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم و بعد از آن هم مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را خواهیم داشت که تمام این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ما برای این مسابقات برنامه‌های مدون و ویژه‌ای را داریم و امیدوارم که آن چه در خور وزنه برداری ایران است را به وجود بیاوریم.


بیشتر بخوانید

دست برخواه خالی‌تر از همیشه

نوروزی: مصدومیت مرادی فقط از ناحیه کتف بوده است/ او به زودی می‌تواند به تمرینات برگردد

برخواه: مصدومیت سهراب جدی نیست ، از کیانوش خبری ندارم/ ۱۲ مرداد ماه اسامی اعضای تیم ملی اعلام می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار