ثبات قیمت نفت برخلاف تمدید توافق کاهش تولید

قیمت نفت، با برگزاری نشست اوپک در هفته گذشته و افزایش قیمت نفت به دنبال تمدید توافق کاهش تولید برای ۹ ماه دیگر بدون تغییر باقی ماند.

قیمت نفت در جا زدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت نفت در هفته گذشته تقریباً بدون تغییر باقی ماند و تنها با چند سنت اختلاف به کار خود پایان داد.

نفت برنت که هفته گذشته را با قیمت ۶۴ دلار و ۷۴ سنت برنت آغاز کرده بود در پایان معاملات روی عدد ۶۴ دلار و ۲۳ سنت بسته شد.

نفت شاخص آمریکا هم تغییر چندانی را تجربه نکرد و با حدود یک دلار کاهش از ۵۸ دلار و ۴۷ سنت در آغاز هفته به ۵۷ دلار و ۵۱ سنت رسید.

با برگزاری نشست اوپک در هفته گذشته و افزایش قیمت نفت به دنبال تمدید توافق کاهش تولید برای ۹ ماه دیگر، بیشتر افراد انتظار داشتند روند رشد قیمت‌ها ادامه‌دار باشد، اما در عمل قیمت نفت در پایان هفته به قیمت‌های اول هفته نزدیک شد و نفت در بازار‌های جهانی در جا زد.


بیشتر بخوانید: قیمت جهانی طلا در ۹۸/۴/۱۴/ قیمت فلز زرد برای هفتمین هفته متوالی افزایش یافت 


تثبیت قیمت نفت در هفته گذشته در حالی اتفاق افتاد که در این هفته خبر‌های نفتی زیادی شنیده شد. از برگزاری نشست صد و هفتاد و ششم اوپک گرفته تا توقیف نفتکش ایرنی در آب‌‎های اسپانیا توسط انگلستان همگی این قابلیت را داشتند تا قیمت‌ها را در بازار تقویت کنند، اما در عمل قیمت نفت ترجیح داد تا در میانه کانال ۶۰ دلاری خودش را تثبیت کند.

انتهای پیام/

قیمت نفت شاخص آمریکا، بدون تغییر ماند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار