آغاز چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به میزبانی شهر یاسوج

چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه به میزبانی شهر یاسوج برگزار و نفرات برتر هر رشته امشب در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است، گفت: برگزاری مسابقات قرآن کشوری بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است در استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقات قرآنی را در سطح شهرستان‌ها و در رشته‌های مختلف ترتیل، حفظ، دعاخوانی و اذان برگزار کردیم که ماحصل این مسابقات انتخاب ۱۳۵ شرکت کننده شامل ۶۳ برادر و ۶۵ شرکت کننده خواهر است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعدادی از شرکت کنندگان، نفرات برتر سال گذشته در این دوره مسابقات شرکت کردند که نفرات برتر هر رشته به مسابقات قرآن کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی از همکاری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این دوره مسابقات قدردانی کرد و گفت: فرمانده سپاه برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآن سنگ تمام گذاشت که از سردار خرمدل به خاطر مساعدت و همکاری در این زمینه تشکر می‌کنیم، ضمن اینکه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد در برگزاری این مسابقات همکاری دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه امیدواریم استان در برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی بدرخشد به داوران مسابقات اشاره کرد و گفت: داوران این دوره مسابقات از استان اصفهان و داوران استانی هستند که سازمان امور خیریه آن‌ها را رصد و معرفی کرده است. در پایان این دوره هم جوایز نفرات برتر فی‌المجلس اهداء می‌شود.

این دوره از مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در حسینیه ثارالله یاسوج و کنگره سرداران و شهدای استان برگزار و در مراسم اختتامیه که امشب برگزار می‌شود نفرات برتر هر رشته معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/پ

چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.