واکنش کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به اتهامات مسی

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) ادعا‌ها و سخنان کنایه آمیز مسی را بی پایه و اساس دانست.

واکنش کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به سخنان مسیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از شکست تیم ملی کشورش برابر برزیل در نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و راه نیافتن به دیدار فینال مدعی شد که همه چیز به سود برزیل تنظیم شده، او اخراج خود در بازی رده بندی برابر شیلی را نیز «دستوری از بالا» دانست.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) به اتهامات فساد واکنش نشان داده و ادعا‌های لیونل مسی درباره کوپا آمریکا را "غیر قابل قبول" و "بی اساس" عنوان کرد.

آرژانتین ۲- ۱ شیلی را در دیدار رده بندی شکست داد، اما مسی پس از اخراج، به شدت از «فساد» و «بی احترامی» در این تورنمنت انتقاد کرد.

اتهامات کاپیتان آرژانتین، مقامات فوتبال آمریکای جنوبی را خشمگین کرد، به طوری که در بیانیه‌ای به سخنان او واکنش نشان دادند.

"در فوتبال گاهی اوقات شما برنده می‌شوید و گاهی اوقات می‌بازید. پذیرفتن نتیجه بازی با وفاداری و احترام، ستون اصلی بازی جوانمردانه است. این مسئله درباره تصمیمات داوری هم که انسان هستند و هرگز کامل نخواهند بود، صدق می‌کند.

این غیر قابل قبول است که به دلیل حوادث مربوط به مسابقات، که در آن ۱۲ کشور، همه در شرایط مساوی رقابت می‌کردند، اتهامات بی اساسی مطرح شود که حقیقت را بد جلوه می‌دهد و سلامت کوپا آمریکا را زیر سئوال و در معرض قضاوت قرار می‌دهد.

اتهامات مطرح شده نشان دهنده بی احترام به این رقابت، همه بازیکنان فوتبال و صد‌ها نفر از کارکنان حرفه‌ای کونمبول، نهادی که از سال ۲۰۱۶ به طور خستگی ناپذیر برای حرفه‌ای ساختن و توسعه فوتبال آمریکای جنوبی کار کرده است، محسوب می‌شود. "


بیشتر بخوانید:

آرژانتین ۲ - ۱ شیلی/ پایان شکست ناپذیری یاران ویدال مقابل آلبی سلسته / عنوان سومی مردان سرزمین نقره در برزیل

شیلی - آرژانتین/ جدال یاران ویدال و مسی برای عنوان سومی کوپا آمریکا

فدراسیون فوتبال برزیل شایعه جدایی تیته را رد کرد


انتهای پیام/

حمله کونمبول به مسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار