شهرداری ارومیه در فصل ۹۸ لیگ برتر والیبال حضوری شایسته خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت:شهرداری ارومیه در فصل ۹۸ لیگ برتر والیبال حضوری شایسته خواهد داشت.

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: از سرپرست فدراسیون والییال، دبیر فدراسیون و ریاست سازمان لیگ بابت نگاه ویژه و مثبتی که به رفع ابهامات مربوط به سقوط تیم شهرداری ارومیه به لیگ دسته یک دارند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رضائی افزود:طبق بند ۷ ماده ۹ آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال در سال ۹۷، مقرر گردیده است که از ۱۳ تیم حاضر فقط دو تیم به لیگ دسته یک سقوط نمایند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ادامه داد:با این حال تیم والیبال شهرداری ارومیه در رتبه یازدهم لیگ برتر والیبال فصل گذشته جای گرفته است که بر اساس همین مصوبه سازمان لیگ تیم شهرداری قطعا در رقابت‌های فصل ۹۸ نیز حضور خواهد یافت.

رضایی گفت: قطعا این اتفاق به خوبی و خوشی خاتمه خواهد یافت و هواداران و عاشقان والیبال حتی تصور این را هم نمی توانند بکنند که تیم شهرداری ارومیه در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر حضور نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: این نوید را به تمامی هواداران عزیر می‌دهم که با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه استاندار و شهردار ورزش دوست و نمایندگان محترم مجلس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل ۹۸ لیگ برتر والیبال حضوری شایسته خواهد داشت.

رضایی در خصوص روند جذب بازیکنان نیز افزود: با توجه به اینکه هدایت تیم شهرداری ارومیه را مصطفی کارخانه عهده دار است، با نظر ایشان اقدام به جذب بازیکنانی، چون فرهاد قائمی، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد سال افزون و محمدرضا حضرت پور نموده ایم.

رضایی در خاتمه گفت:با جذب بازیکنان در سایر پست‌ها، سعی خواهیم کرد تا اواخر هفته اینده ترکیب کامل تیم را به هواداران و عاشقان والیبال معرفی کنیم.
 
انتهای پیام/م
 

آخرین  اخبار تیم والیبال شهرداری ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.