مسئول حفاظت آزمون سراسری در دانشگاه دامغان :

صدای اعتراض کنکوری‌های دامغانی به سازمان سنجش رسید

سید سعید الرضا اسلامی گفت: در پی وقوع زمین لرزه و ایجاد وقفه در جریان کنکور سراسری در دامغان، اعتراض داوطلبان برای عدم تخصیص زمان بیشتر به سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سعید الرضا اسلامی مسئول حفاظت آزمون سراسری در دانشگاه دامغان ضمن بیان اینکه وقوع زمین‌لرزه در شهر دامغان و درست زمان برگزاری کنکور باعث ایجاد مشکلاتی شد، گفت: جمعی از داوطلبان کنکور دامغانی نسبت به وقفه و اضطراب به دلیل وقوع زلزله ۳.۷ ریشتری روز پنج‌شنبه گذشته ۱۳ تیر هنگام آزمون کنکور اعتراض کردند.

وی افزود: با توجه به وقوع زلزله در هنگام آزمون سراسری روز پنج‌شنبه ۱۳ تیر در دامغان مراتب ترس و اضطراب زلزله در بین شرکت‌کنندگان در آزمون به سازمان سنجش کشور مکاتبه شد.

مسئول حفاظت فیزیکی آزمون سراسری در دانشگاه دامغان در ادامه ابراز داشت: هنگام برگزاری آزمون رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و در ساعت ۱۱ صبح شاهد وقوع زلزله در محل سالن‌های برگزاری آزمون بودیم که چندثانیه‌ای اختلال ایجاد و در بقیه سالن‌ها نیز دانشجویان از سر جای خود بلند نشدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه داوطلبان زمین‌لرزه را احساس کردند و زمان کوتاه بود در بعضی از سالن‌ها دانش آموزان به سمت درب خروجی حرکت کردند که مانع از خروج شدند و برگشتند و تمام این موارد کمتر از یک دقیقه طول کشید و بلافاصله آرامش برگشت.

اسلامی افزود: بر اساس سامانه پایش تصویری اختلالات محیطی در محل برگزاری آزمون سراسری نداشتیم و داوطلبان کار خودشان را انجام دادند و ۵۰ درصد دانش آموزان نیز هم برگه خود را هم تحویل داده بودند.

انتهای پیام / م

تقارن کنکور و زلزله در دامغان 

 

برچسب ها: سازمان سنجش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
اولا یه بار نه دو بار زلزله اومد که دومیش 4.7 بود
بعدم وقتی زلزله 4.7 ریشتری وسط سوالای اختصاصی بچه ها میاد دیگه تو اون ترس و اضطراب مضاعف بچه میخواد چیکار کنه
امیدوارم ثبت شه
آخرین اخبار