تشکیل کار گروه گشت مشترک برای نظارت روزانه بر بنگاه های املاک

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:با توجه به گرانی افسار گسیخته اخیر در بازار مسکن خصوصا رهن و اجاره کارگروه گشت مشترک تشکیل شد.

تشکیل کار گروه گشت مشترک  برای نظارت  روزانه بر مشاورین املاکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تعزیرات حکومتی دستگاهی رسیدگی کننده با صدور حکم و اجرای حکم و در راستای تنظیم بازار با دستگاه‌های نظارتی همکاری و تعامل مستمر دارد و در ایام خاصی از سال مخصوصا در زمان اجرای طرح‌های نظارتی با تشدید فعالیت‌های خود بحث کنترل و نظارت را در دستور خود قرار خواهد داد.

جودکی با اشاره به  تفاوت مقوله گرانی با گرانفروشی به صلاحیت‌های تعزیرات گفت: تعزیرات حکومتی برای انجام و اجرای هر چه بهتر نظارت‌ها در حیطه مسئولیت خود در قالب کارگروه گشت مشترک با خودرو‌های متحدالشکل و آرم دار با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی بصورت روزانه در سطح بازار حضور دارد و به تخلفات رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت بازار مسکن و شرایط ان گفت: با توجه به گرانی افسار گسیخته اخیر در بازار مسکن خصوصا رهن و اجاره مسئولین را بر آن داشت تا با تشکیل کارگروه گشت مشترک متشکل از نمایندگان استانداری، دادستانی، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، شورای شهر و اتحادیه مشاورین املاک بصورت روزانه بر مشاورین املاک نظارت کنند و با متخلفان برخورد نمایند.

جودکی گفت: از مردم و صاحب خانه‌ها هم انتظار داریم با توجه به شرایط نابسامان وضعیت مسکن با مستاجران مساعدت نمایند و اخلاقی به این موضوع نگاه کنند چرا که ما بایستی به همنوع خود کمک نماییم همچنین اذعان نمود که مشاورین املاک نیز به این موضوع دامن نزنند و از ورود دلالان و واسطه‌ها به دفاتر املاک جلوگیری نمایند که انشاءالله از این بحران نیز گذر نماییم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: این اداره کل در راستای ارائه خدمات به مردم کارگروه گشت مشترک را با همکاری دستگاه‌های نظارتی تشکیل داده و بر مشاورین املاک نظارت خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد خواهد نمود و مردم عزیز هم می‌توانند گزارشات و شکایات خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ۱۳۵ و ۱۲۴ اعلام تا در اسرع وقت در کارگروه گشت‌های سیار به شکایات آنان رسیدگی و نتیجه به شماره ارسالی اعلام گردد.

انتهای  پیام/ز

 

گرانی افسار گسیخته اخیر در بازار مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.