استاندار اردبیل:

هتل پنج ستاره نمایشگاه اردبیل احداث می‌شود

استاندار اردبیل گفت:هتل پنج ستاره نمایشگاه بین المللی اردبیل در محدوده این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری‌ها احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های اردبیل به زودی آگهی مناقصه تاسیس هتل پنج ستاره در محدوده نمایشگاه بین المللی در جنوب ضلع غربی دریاچه شورابیل را منتشر می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری باید تفکر اقتصادی داشته باشد افزود: سازمان همیاری شهرداری‌ها به نیابت از شهرداری‌های استان برای اخذ ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه گذاری در حدید مبتکران مشکین شهر و هتل پنج ستاره اقدام می‌کند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اگر کار‌ها شفاف باشد مشکلی متوجه ارگانی نمی‌شود افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل همه کار‌های خود را شفاف و طبق قانون انجام داده و با ایجاد اتاق شیشه‌ای خدمات خوبی ارایه می‌دهد.

بهنام جو حساسیت به تنظیف شهری و توجه به مسایل زیست محیطی را یادآور شد و اظهار کرد: شهرداری‌ها در شهر‌های استان به منظور ایجاد فضای شاد و تمییز و ایجاد امید و نشاط بین مردم باید ورودی‌ها را پاکسازی کنند و تنظیف شهری را از اولویت کاری خود قرار دهند.

وی فرهنگ سازی و دادن آموزش به مردم و پرسنل شهرداری را یادآور شد و افزود: پرسنل شهرداری به تنهایی قادر به پاکسازی و تنظیف فضای شهری و نگهداری فضای سبز نخواهد شد مگر اینکه مردم همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرداران زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند افزود: در شهر‌ها شهرداران باید با فرمانداران هماهنگ عمل کنند که این هماهنگی در روند اجرای پروژه‌ها نقش اساسی دارد.

بهنام جو از شهرداران خواست احترام و حرمت نمایندگان فعلی را که در توسعه و پیشرفت استان تلاش می‌کنند داشته باشند، اما در موسم انتخابات بی طرفانه به فعالیت ذاتی خود ادامه دهند.

وی گفت: در هر شهری یک پروژه ویژه تعریف می‌شود و شهرداران برای سرانجام این پروژه‌ها با هماهنگی معاون عمرانی تلاش کنند.

استاندار اردبیل پروژه ویژه شهر اردبیل را جابجایی پادگان ارتش به خارج از شهر بر شمرد و اظهار کرد: بعد از انتقال این پادگان، شهرداری اردبیل پارک بزرگی در مرکز شهر و میدانی همانند نقش جهان اصفهان با فروش تراکم ایجاد می‌کند که به نوبه خود ماندگار خواهد بود.

بهنامجو از شهرداران خواست پروژه‌های ویژه باید عام المنفعه باشند و عموم مردم از وجود این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

در این جلسه مشکلات شهرداری‌ها و موانع موجود توسط شهرداران استان مطرح و برای برخی حل برخی موانع تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ح

جابجایی پادگان ارتش به خارج از شهر اردبیل

برچسب ها: هتل ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.