برسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمت

شرکت هیوندای اعلام کرده که شاسی النترا از فولاد جدید که وزن کمتری دارد که این خبر خوب و مثبتی در ساخت این خودرو می‌باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،زمانی که کمپانی هیوندای نسخه سودان النترا را عرضه کرد جزو یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت قرار گرفت.

برسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمت

خودرویی با امکانات و البته ظاهر و طراحی شیک و لوکس خود صلیقه‌های زیادی را به سمت خودش جلب می‌کند. شرکت هیوندای اعلام کرده که شاسی النترا از فولاد جدید که وزن کمتری دارد و همراه با مقاومت بیشتری هم است باعث شده تا استحکام این خودرو ۲۲ درصد افزایش و همچنین کاهش وزن را هم در پی داشته که این خبر خوب و مثبتی در ساخت این خودرو می‌باشد.

برسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمت

از بروزرسانی‌های هیوندای النترا مدل جدید SEL است که جایگزین مدل SE با تجهیزات و فناوری‌های بروزتر شده است. تمام مدل‌های النترا در حال حاضر رنگ خاکستری و سرویس بلولینک سه ساله را دارا می‌باشند.

برسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمت

خودروی النترا ۲۰۱۸ در دو پیشرانه عرضه می‌شود که یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با تولید ۲۰۱ اسب بخار و یک پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری با خروجی ۱۴۷ اسب بخار حاصل ساخت این خودروساز کره‌ای می‌باشد. نهایت سرعت این خودرو ۲۰۲ km در ساعت می‌باشد.

برسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمت

آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.

برسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمتبرسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمتبرسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمتبرسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمتبرسی فنی هیوندای النترا ۲۰۱۸ + قیمتانتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار