۱۶ بازیکن به اردوی جدید تیم ملی فوتسال دعوت شدند

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نام ۱۶ بازیکن را برای دور جدید تمرینات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال ایران قرار است ار روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه آغاز شود و تا ۲۲ تیر نیز ادامه خواهد داشت. تمرینات تیم ملی برای حضور هر چه قدرتمند خود در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های فوتسال  آسیا که دی ماه در ترکمنستان برگزار می‌شود و همچنین مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتسال ایران پیش از آن که مسابقات خود را در جام ملت‌های آسیا برگزار کند قرار است که شهریور ماه در یک تورنمنت چهار جانبه که در آستاراخان قزاقستان برگزار می‌شود، شرکت کند تا خود را آماده مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی کند.

اولین مرحله تمرین تیم ملی فوتسال، اواخر خرداد ماه برگزار شد. حال قرار است که دور دوم این تمرینات از ۱۹ تا ۲۲ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

محمد ناظم الشریعه برای این مرحله از تمرینات نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که نام این بازیکنان به شرح ذیل است:

سالار آقاپور (مس سونگون)، سپهر محمدی، سعید احمد عباسی (گیتی پسند)، حسین طیبی، محسن منتظمی (غیرت قزاقستان)، سعید افشار (هایپر شهر شاهین شهر)، امین مجیدی پور، محمد نجف زنگی (ستارگان ورامین)، علی رحیمی، میثم خیام (مقاومت البرز)، رحمان سارانی، بهزاد عظیمی (فرش آرا مشهد)، فرهاد ابراهیمی، علیرضا رفیعی پور (ملی حفاری اهواز)، مهدی کریمی، علیرضا جوان (سن ایچ ساوه)

در این لیست نکته‌ای که می‌تواند جالب توجه باشد این است که چند تن از بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال کشورمان نظیر سالار آقا پور و فرهاد ابراهیمی که اخیرا در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا حضور داشتند به ترکیب تیم ملی بزرگسالان نیز اضافه شده اند. حال می‌بینیم که در این لیست محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان در ترکیب خود خواسته از این جوانان با استعداد نیز دعوت کند تا خود را در کنار بزرگان تیم ملی محک بزنند.


بیشتر بخوانید

نشست مشترک هیئت رئیسه سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شد

شروع لیگ برتر فوتسال با برنامه‌ریزی دقیق / رکوردشکنی شمسایی در بازی‌های تدارکاتی

بازگشت شمسایی به دنیای فوتسال برای کسب آقای گلی جهان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار