برگزاری جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج‌ جوان در یاسوج

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج‌ جوان به همت آستان قدس رضوی در یاسوج خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجمسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در این ساتان از برگزاری جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج‌ جوان به همت آستان قدس رضوی در یاسوج خبر داد و گفت: سال گذشته در ۳ مرحله جشن ازدواج ۶۰ طوج را برگزار کردیم.

ستار هدایتخواه با تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: بزرگداشت شهدای مسجد گوهرشاد ۲۰ تیرماه با حضور میهمانی از کشور ژاپن در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل هیئت تخصصی عفاف و حجاب افزود: با توجه به اینکه زنان و دختران در تامین محصولات عفاف و حجاب با کیفیت و قیمت مناسب با مشکلاتی روبه‌رو هستند در راستای رفع این مشکل کارگاه تخصصی تولید و عرضه این محصولات در این دهه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هدایتخواه ادامه داد: برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی، افتتاح مرکز مشاوره خانواده امام رضا (ع)، راه اندازی ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگه حجاب و عفاف در پارک‌ها، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی توسط نوجوانان در دو دهستان و راه اندازی مرکز ۱۲ هزار و ۵۰۰ قطعه‌ای پرورش طیور نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه کرامت امسال است.

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه نذر دانایی خبر داد و افزود: در این برنامه افرادی که کتاب‌های بدون استفاده در خانه دارند برای در اختیار قرار گرفتن جوانان در مناطق محروم و کمتر برخوردار روستایی هدیه می‌شود.

هدایتخواه بیان کرد: مرکز آموزش و سلامت خانواده امام رضا (ع) ۲ سال پیش در این استان راه اندازی شده و زوج‌های جوان در باشگاه زوج‌های جوان عضو و تا ۵ سال توسط مشاوران تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/د

برگزاری جشن ازدواج آسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.