نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت مطرح کرد؛

امنیت حجاج امری ضروری است/ حادثه منا و مسجدالحرام برای عربستان بسیار شکننده بود

حجت الاسلام و المسلمین نواب گفت: موضوع تامین امنیت حجاج بیت الحرام برای خود عربستان هم مهم است، چرا که با بروز هر مشکلی، عربستان اعتبارش را از دست می‌دهد.

امنیت حجاج امری ضروری است/ حادثه منا و مسجدالحرام برای عربستان بسیار شکننده بودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص امنیت زائران در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در تفاهم نامه‌ای که بین عربستان و ایران نوشته شده، به موضوع امنیت زائران اشاره شده است و موضوع امنیت برای خود عربستان هم مهم است، چراکه با وقوع هر مسأله‌ و مشکلی برای زائران، اعتبار خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: حادثه منا و مسجدالحرام برای عربستان بسیار شکننده بود، لذا آن‌ها نمی‌خواهند که دوباره مشکلی برای زائران پیش آید و در این زمینه هم تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: توصیه‌های لازم درخصوص مسائل و مشکلات احتمالی در حج امسال به زائران ایرانی ارائه شده است.


بیشتر بخوانید: حضور ۱۸۰۰ زائر بالای ۸۰ سال در مراسم حج امسال/فعالیت ۱۳۰ مطب پزشکی در عربستان


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر امروز ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد، به واسطه عزت و اقتدار ملت عزیز ایران است که تا با همدلی و یکپارچگی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی در توصیه به حجاج بیت الله الحرام گفت: زائران باید ضمن حفظ عزت و کرامت ایرانی، مراقب ترفند‌های شیاطین دنیای استکبار باشند تا دچار آن نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین نواب تصریح کرد: زائران حج تمتع سعی کنند ضمن حفظ نورانیت حج در این ایام نورانی از کمترین فرصت‌ها بیشترین بهره را برده و استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان درباره تلاش عوامل اجرایی حج برای هر چه بهتر برگزار شدن آن تاکید کرد: نیرو‌های ستادی و اجرایی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در خدمت آنان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار