مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزان بازدید از موزه باستان شناسی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشم گیر داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزان بازدید از موزه باستان شناسی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشم گیر داشته است.

وی گفت: میانگین بازدید از موزه باستان شناسی در سه ماهه نخست سال قبل حدود ۱۵۰ نفر در روز بوده است که این رقم با اقدامات انجام شده و بازگشایی مسیر جدید بازدید مجموعه جهانی شیخ صفی به بیش از ۶۰۰ نفر در روز افزایش یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: مسیر جدید بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی که از طریق مجموعه شربتخانه به موزه باستانشناسی متصل شده امکان بازدید از محوطه پیرامونی این مجموعه را فراهم ساخته است.

فلاحی اضافه کرد: علاوه بر این راه اندازی موزه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل در محل نگارخانه خطایی باعث افزایش بازدید کنندگان و راهنمایی هرچه بهتر گردشگران در خصوص انتخاب مقصد مورد نظر در سطح استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در مجموعه جهانی شیخ صفی و راه اندازی موزه‌های جدید در محوطه این مجموعه باید فعالیت‌های اداره کل را در مسیر ارایه خدمات کیفی به گردشگران پیش ببریم.

انتهای پیام/ح

راه اندازی موزه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل

برچسب ها: میراث فرهنگی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.