لحظه وحشتناک حمله خرس به ماموران پلیس +فیلم

ماموران پلیس پس از آزاد کردن خرس قهوه‌ای که در تله گرفتار شده بود مورد حمله این حیوان قرار گرفتند.

لحظه حمله خرس به ماموران پلیس + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله یک خرس قهوه‌ای به ماموران پلیس در یکی از شهر‌های مغولستان داخلی در چین را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در اطراف شهر هولونبویر در شمال چین رخ داد هنگامی که ماموران پلیس این خرس را از تله آزاد کردند ناگهان این حیوان به آن‌ها حمله ور شد.

در ویدئویی که تهیه شده است لحظه حمله خرس به ماموران را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که ماموران خرس را از تله‌ای که در آن گرفتار شده بود آزاد می‌کنند ناگهان این حیوان به آن‌ها حمله ور می‌شود. خوشبختانه ماموران توانستند با خوش شانسی از حمله خرس فرار کنند و در این حادثه به هیچ یک از آن‌ها آسیبی وارد نشد. این خرس پس از گریختن از تله وارد منطقه جنگلی شد. این حادثه در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۱۹ رخ داد.

گفتنی است؛ حمله این خرس به مامورام پلیس در چین در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز گرفتار شدن دو نظافتچی یک باغ وحش در محل نگهداری خرس‌های سفید در مسکوی روسیه خبرساز شده بود. در این حادثه هر دو نظافتچی با خوش شانسی از حمله خرس سفید جان سالم بدر بردند.

بیشتر بخوانید : واکنش حرفه‌ای نظافتچی باغ وحش حین حمله خرس! +فیلم 

انتهای پیام/

خوش شانسی ماموران پلیس در حمله خرس قهوه ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ تير ۱۳۹۸
شانس آوردن
آخرین اخبار