آموزش کارآفرینی، این بار برای جهادگران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی «جهادگران کارآفرین» برای جوانان جهادگران و دانشجویان بسیجی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهرام سوادکوهی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: دوره آموزشی «جهادگران کارآفرین» کمیته امداد اصفهان و حوزه بسیج دانشجویی استان در تاریخ نوزدهم و بیستم تیرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ نفر از جوانان جهادگر و دانشجویان بسیجی در این طرح شرکت می‌کنند افزود: در این دوره جهادگران به فراگیری دانش ابتدایی موردنیاز برای فعالیت جهادی در زمینه اشتغال و کارآفرینی خواهند پرداخت.

سوادکوهی افزود: حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال کمیته امداد کشور با حضور در استان اصفهان ضمن بازدید از طرح‌های اشتغال این نهاد در دوره آموزشی جهادگران کارآفرین نیز حضوری ویژه خواهد داشت و به ارائه آموزش‌هایی در زمینه «تکنیک‌های کارآفرینی» خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: معاون اشتغال کمیته امداد مرکز در این دوره حضور دارد که این امر حاکی از اهمیت بالای هم‌افزایی با نیرو‌های جهادی در مسیر خودکفایی و توانمندی مددجویان برای کمیته امداد در سطوح کلان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان برنامه آموزشی این دوره را شامل مباحثی در زمینه مبانی و تکنیک‌های کارآفرینی، موانع فضای کسب‌وکار ایران و راهکار عبور از آن، ارزیابی اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری، منتورینگ و بازاریابی و همچنین مدیریت مالی بنگاه‌ها اعلام کرد و گفت: علاوه بر معاون اشتغال کمیته امداد مرکز، اساتید و مدرسان نمونه و مطرحی از سراسر کشور به ارائه آموزش‌های مورد اشاره در این دوره خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ی



آموزش تکنیک‌های کارآفرینی به جهادگران

برچسب ها: کمیته امداد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.