صیادمنش: بابت حضور در فنرباغچه خوشحالم/ از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نمی‌کنم

بازیکن تیم فوتبال فنرباغچه گفت: فنرباغچه اولین تجربه اروپایی من است و برای موفقیت و خوشحال کردن هواداران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال فنرباغچه در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه ترکیه‌ای در حاشیه کمپ تمرینی تابستانی این تیم در مورد حضورش در این کشور بیان کرد: فنرباغچه باشگاه بزرگ و پرقدمتی است. من بابت حضور در این تیم خوشحالم و بابات چالش‌هایی که در اینجا و در سن کم تجربه می‌کنم خوشحالم.

وی ادامه داد: فعلا در پروسه وفق دادن خودم به شرایط و آماده سازی به سر می‌برم. تمام تلاش کادر فنی از جمله ارسون یانال  سرمربی بر این است که این روند آماده سازی آسان‌تر شود. فنرباغچه اولین تجربه اروپایی من است و برای موفقیت و خوشحال کردن هواداران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

صیادمنش ادامه داد: از روز اولی که در کمپ تمرینی حضور پیدا کردم هواداران ما را تنها نگذاشتند و با تشویق‌های بی دریغشان کنار ما بودند. پیش از این تعریف هواداران را شنیده بودم، اما وقتی به این تیم آمدم از شرایط مختلفی، چون کمپ تمرینی، هتل، بازیکنان و کادر فنی از نزدیک دیدن کردم و به شرایط خوب آن پی بردم. فنرباغچه با باشگاه‌های دیگر خیلی متفاوت است.

او در مورد هواداران افزود: روز یکشنبه هواداران باز هم برای تشویق ما به کمپ تمرینی آمدند و عشق و علاقه، وفاداری و هیجان را می‌توانستید از چشمانشان ببینید. با دیدن این هواداران بیش از پیش تشوق شدم تا با بروز توانایی هایم هر بازی خوشحالشان کنم و گل بزنم. بی صبرانه منتظر هستم تا بازی اولمان مقابل تیم کادیکوی در لیگ ترکیه آغاز شود و هواداران را ملاقات کنم.


بیشتر بخوانید:

الماس شفر فروخته شد

مدیر آکادمی باشگاه استقلال: من نگفتم در استقلال قلیان می‌کشند/ منظور من کُل فوتبال بود/ آکادمی استقلال هم جزئی از فوتبال است

الماس سیاه استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال


انتهای پیام/

اظهارات صیادمنش پس از ورود به فنرباغچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار