مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد؛

غنای برنامه‌های اوقات فراغت استان سمنان با آموزش‌های فنی‌و حرفه‌ای

حجت‌الاسلام علی شکری گفت: اوقات فراغت فرصتی برای مهارت آموزی نوجوانان و شیوه صحیح کار کردن و ورود به جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت دامغان گفت:اوقات فراغت  فرصتی برای مهارت آموزی نوجوانان است و امروز باید آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای بخشی از اوقات فراغت پایگاه‌های استان باشد.

وی بابیان اینکه فراغت به لحاظ ارزشی در حقیقت یک فرصت است که اگر درست استفاده کنیم می‌توانیم بهره‌های فراوانی را ببریم، افزود: درست است که اوقات فراغت از یک‌سو تهدید و از منظر دیگر فرصت است، اما باید دانست که استفاده بهینه از آن قطعاً سودمندی فراوانی را خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه می‌بایست در اوقات فراغت کاری کنیم که به فرزندانمان شیوه صحیح کار کردن را بیاموزند، تأکید کرد: جامعه‌ای که با کار آشنا باشد می‌تواند آینده‌ای روشن درزمینهٔ اقتصاد و اقتصاد مقاومتی را شاهد باشد لذا باید از کودکی و نوجوانی فرزندانمان را با مفاهیمی مانند کار و کوشش آشنا کنیم.

وی بابیان اینکه کودک باید کار، نحوه آن، باید‌ها و نباید‌های اجتماعی، تولید، فرهنگ تلاشگری را بیاموزد،ابراز داشت: اگر بخواهیم نسل آینده را به لحاظ اقتصادی و فرهنگ کار بسازیم یکی از مکان‌ها، اوقات فراغت است.

حجت‌الاسلام علی شکری در خاتمه، گفت: طرح اوقات فراغت دامغان در ۲۵ پایگاه ۱۵ پایگاه ابلاغی و فرهنگی و ۱۰ پایگاه قرآنی در دست اجرا است که در آن گفتمان‌های دینی، آموزش احکام، قرآن، آسیب‌های اجتماعی، هنر و غیره به کودکان ارائه می‌شود.

انتهای پیام / م

آغاز فعالیت پایگاه های طرح اوقات فراغت دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار