رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد;

ثبت نام بیش از ۲۱ هزار نفردر طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر درطرح غنی‌سازی اوقات فراغت تحت عنوان بچه‌های مسجد در استان ایلام ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از ۲۱ هزار نفردر طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد

چراغی پور رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، تحت عنوان بچه‌های مسجد که ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌باشد در حال اجرا است.

وی با بیان این نکته که فعالیت‌های این سازمان با شعار اخلاق، نشاط و معنویت خواهد بود، افزود: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در ۶ محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و هنر متعالی در حال برگزاری است که تا کنون ۲۱ هزار و ۴۲۰ نفر در استان ایلام از این طرح استقبال کرده اند.

چراغی پور بیان کرد: بحث فعالیت‌های اجتماعی مثل آسیب‌های اجتماعی، تنظیم خانواده، سبک زندگی اسلامی نیز از دیگر اهداف مهم طرح ملی اوقات فراغت بچه‌های مسجد استان ایلام است.

وی در رابطه با تعداد کانون‌های فرهنگی هنری استان ایلام اظهار کرد: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام دارای ۳۱۰ کانون فرهنگی هنری است که ۷۵ درصد این کانون‌ها در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: در فواصل این طرح جشنواره‌ها و فعالیت‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره نقاشی در شهرستان آبدانان، جشنواره طراحی و گرافیک با موضوعات دینی و قرآنی در شهرستان سرابله، بحث کارآفرینی در شهرستان بدره، توسعه فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی در شهرستان ملکشاهی، فعالیت‌های مهدویت و همچنین برنامه‌های اخلاق اسلامی در بخش هلیلان برگزار خواهد شد.

وی مطرح کرد:از دیگر برنامه‌های این طرح برگزاری اردو‌های مختلفی از جمله بازدید از مناطق صنعتی استان، اردو‌های زیارتی با محوریت امامزاده‌های استان و همچنین برپایی اردوی زیارتی مشهد مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

شرکت بیش از ۲۱ هزار نفر در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.