تسهیلات ویژه برای مشمولان متقاضی حضور در پیاده روی اربعین حسینی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از ایجاد تسهیلات ویژه برای مشمولان متقاضی اعزام به پیاده روی بزرگ اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به استقبال بی نظیر جوانان مشتاق زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات در ایام اربعین حضرت اباعبداله الحسین (ع)، به منظور تکریم مشمولان وظیفه عمومی و جوانان در حال تحصیل برای شرکت در این مراسم معنوی و سیاسی جهان تشیع، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی به شرط آنکه در بازه زمانی ۷ مهر ماه ۹۸ تا ۳ آبان ماه ۹۸ درخواست خروج از کشور خود را در سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی ثبت کنند، بدون اخذ وثیقه نقدی و ضمانت نامه بانکی مجوز خروج از کشور برای آنان صادر خواهد شد.

سرهنگ بریمانی گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوط به قانون جریمه مشمولان غایب، مطلع شوند.
انتهای پیام/س
 

تسهیلات ویژه برای خروج از کشور مشمولان سربازی در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار