واکنش تند بهاروند به حکم کمیته اخلاق:

فوتبالی‌ها می‌فهمند تاخیر در مسابقه محرومیتی ندارد

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به حکم محرومیتش توسط کمیته اخلاق توضیحاتی را بیان کرد.

واکنش تند بهاروند به حکم کمیته اخلاق/ فوتبالی‌ها می‌فهمند تاخیر در مسابقه محرومیتی نداردحیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران که به دلیل اتفاقات فینال جام حذفی فوتبال ایران توسط کمیته اخلاق با محرومیت ۵ ساله مواجه شد، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: صحبتی ندارم و جلسه‌ای با مهدی تاج هم نداشتم. کمیته اخلاق رای داده و ما هم نظرمان را گفتیم. پرونده در حال رفتن به استیناف است و من دیگر خبری ندارم.  

او افزود: من توضیحات را ارائه دادم و ارکان قضایی آن را بررسی می‌کنند. صد‌ها مسابقه در سال تاخیر دارند و موضوعی طبیعی است و در تمام کشور‌ها وجود دارد و آن‌هایی که فوتبالی هستند، آن را می‌فهمند. در هیچ جای دنیا این موضوع برای شخصی محرومیتی ندارد به جز تیم و باشگاهی که مقصر بوده است.

بهاروند ادامه داد: اولین بار است که می‌بینم تاخیر در مسابقه محرومیت دارد. به هرحال اعتراض شده و کمیته استیناف و ارکان قضایی آن را بررسی می‌کنند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران که همچنان با حضور در محل کار خود، امورات سازمان لیگ را انجام می‌دهد، در پاسخ به این سوال که آیا رای کمیته اخلاق ارتباطی با پرونده خیبر خرم آباد دارد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید با کمیته اخلاق در این‌باره صحبت کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فتاحی را ممنوع المصاحبه کرده است، توضیح داد: بله، به او گفتم صحبت و مصاحبه نکند. دیگر اعضای سازمان لیگ را ممنوع المصاحبه نکردیم و خودمان سایت داریم و از آن طریق اطلاع رسانی خواهد شد.  

بهاروند در پایان بیان کرد: اهل درگیری و جنجال نیستیم و فوتبال آرامش می‌خواهد و اگر خبری هم باشد، از طریق سایت سازمان لیگ اطلاع رسانی خواهیم کرد. اگر الزامات انجام نشود و ورزشگاه‌ها درست نشوند، لیگ ۱۰ مرداد آغاز نخواهد شد. زمان برگزاری مراسم برترین‌ها هم قطعا اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

بهاروند و فتاحی همچنان امورات سازمان لیگ را پیگیری می‌کنند

اسلامیان: فیفا به فدراسیون و استقلال بدهکار است/ فتاحی محروم نیست

طالقانی: کمیته اخلاق باید برای برخی متخلفان حکم حبس ابد بزند/ ویلموتس منطقی است و مشکلات ما را درک می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات بهاروند درباره حکم کمیته اخلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.